Ticari

Marmara Forum AVM, bir katında sadece çocuklara özel sokak yaptı!

Çocuklar için sinemadan oyunçakçıya, bowlingden ebru sanatına birçok etkinlik alanı açtıklarını söyleyen Marmara Forum’un Pazarlama Direktörü Elif Karacan, “Bir ara kadınlar öne geçmişti ama şimdi patron çocuklar” dedi

 

Evin patronu çocuklar, alışveriş merkezlerini (AVM) de yönetmeye başladı. Marmara Forum, ikinci katında sadece çocuklara özel tasarlanmış bir çocuk sokağı açtı. AVM’de sinemadan oyunçakçıya, bowlingden ebru sanatına kadar birçok etkinlik alanı olduğunu belirten Marmara Forum Pazarlama Direktörü Elif Karacan, “Tüketici alışkanlıklarına bakarsanız bir ara kadın öne geçmişti, şimdiyse çocuk. Markalar bunu keşfetti; çocuğa iletişim yapıyor. Biz de onlara özel etkinlikler düzenliyoruz” dedi.   ‘Çocukları bırakıyorlar’   Marmara Forum, yarın kutlanacak 23 Nisan için de farklı etkinlikler hazırladı. “Küçük fotoğrafçılardan dev kareler” adlı bir sergiye ev sahipliği yapıp, “Yalın’la çocuk atölyeleri” etkinliği düzenleyeceklerini söyleyen Karacan, çocuklara özel yatırımlarını şöyle anlattı: “Çocuk sokağında çocuk markaları var. Oyuncakçıdan giyim kuşama kadar. Ayrıca çocukların eğlenebilecekleri ‘Play-ground’ denen bir oyun alanı mevcut. Virtual World dediğimiz sanal bir dünyamız var, o da daha büyük yaştaki çocuklara hitap ediyor. Ama tabii ki bu sokağın dışında başka alanlarımız da mevcut. Mesela, içinde çocuk sinemasından ebru sanatı yapabilecekleri atölyelere kadar pekçok bölümün olduğu bir aktivite merkezimiz var. Çocuklarınıza profesyonel anaokulu öğretmenlerinin eşlik ettiği mekana çocuklarını gönül rahatlığıyla bırakıp alışveriş yapabiliyorlar. Onun dışında bowling oynayabilir, sinemaya gidebilirler. Bowlingin yanındaki Game Center’da ise dijital oyunlarla vakit geçirebiliyorlar.”   Marmara Forum’un 1 yıl önce açıldığını belirten Karaca, Forum AVM’ler arasında tatlı bir rekabet olduğunu söyledi. Özellikle yeni açılmış bir AVM’nin belli bir bilinirliğe gelmek için pazarlama aktiviteleri yapması gerektiğinin altını çizen Karaca, “AVM’ler tıpkı perakendeciler gibi. Bize de bahane lazım. Anneler, Babalar Günü önemli. Bugünlerde yeni ziyaretçiler kazandırmak için etkinlikler yapıyoruz” diye konuştu.   Yalın çocuklarla sahneye çıkıyor   Marmara Forum, 23 Nisan için 2 büyük proje gerçekleştirecek. National Geographic Kids ile yapılan çalışma ile yarışmaların finalist fotoğrafları ilk kez Marmara Forum’da sergileniyor. “Küçük fotoğrafçılardan dev karaler” sergisi 24 Nisan’a kadar açık. “Yalın’la çocuk atölyeleri” projesinde ise popçu Yalın, özel bir dünya tasarladı. Bugün ve yarın Marmara Forum’a gidecek çocuklar bu atölyelerde o dünyayı süsleyecek. Yalın’ın 23 Nisan’da Marmara Forum’da vereceği akustik konserde de çocuklar sahneye çıkacak.   Otoparka Wipeout alanı kuracak   Marmara Forum, Mayıs ayında Wipeout isimli yarışmanın küçük halini açık otoparkında kuruyor. AVM’den küçük bir alışveriş yapanlar bu alanda yarışmacı olabilecekler. Yarışmanın finali ise 19 Mayıs’ta gerçekleştirilecek. Ayrıca Marmara Forum ‘Uluslararası Kukla Festivali’ne de sponsor oldu. Mayıs’ın ilk haftasında festival düzenlenecek. Vatan