Marriott İstanbul'da dördüncü otelini açtı
Amerikan merkezli Courtyard by Marriott İstanbul Airport Oteli'nin Genel Müdürü Wolfgang Koller, otelin makul fiyatı ile iddialı olacağını söyledi. Otelde 260 oda ve 2 suit bulunuyor
Grand Residences, The Ritz Carlton Club, Springhill Suites, Bvlgari Hotel&Resort, Courtyard gibi 20'ye yakın alt markası olan Amerikan merkezli Marriott International, İstanbul'a dördüncü otel markasını getirdi.
66 ülkede 3 bin 100 oteli ile dünyanın önde gelen turizm ve otelcilik firmalarından olan Marriott International, Halkalı'da Courtyard by Marriott İstanbul International Airport Oteli'ni cuma günü itibariyle hizmete açtı. Yatırım bedeli 33 milyon doları bulan Courtyard by Marriott İstanbul, makul fiyat politikasıyla iddialı olacak. Courtyard Otelleri'nin bulundukları her ülke ve şehirde lider konumda olduğunu söyleyen Genel Müdür Wolfgang Koller, "Courtyard Otelleri, bulunduğu her ülkenin gelir düzeyine göre en makul seviyede hizmet vermeyi ilke edinmiş bir marka. Biz buna akıllı çözüm (Smart Choise) olarak tanımlıyoruz. İstanbul'da da bu ilkelerimizi koruyacağız. Oda fiyatımız makul olacak. Örneğin müşteri, odasındaki mini bardan perakende fiyatı diye tanımladığımız en uygun fiyattan yararlanacak. Cola'yı otelin lobisindeki marketten otel fiyatı olan 20 TL yerine, 2 TL'ye satın alabilecek. Eğer isterse bellboy hizmeti alacak" diye konuştu.
260 odası, 2 suiti bulunan otelde hizmetler arasında SPA, yüzme havuzu, balo ve 7 toplantı salonu da bulunuyor. Otelde ayrıca Courtyard Otelleri'nin restoran markası Oleo Pazzo'da Akdeniz yemekleri olacak.
Dördüncü otel Halkalı'ya
Renaissance Polat, The Ritz Carlton, İstanbul Marriott Hotel Asia'nın ardından dördüncü markasını İstanbul'a getiren Marriott International'ın yer konusundaki tercihi alışveriş merkezleri ve otel yatırımları ile dikkat çeken Halkalı bölgesi oldu. Bölgenin öneminin giderek arttığını söyleyen Wolfgang Koller, "İstanbul, dünyanın büyük metropol şehirlerinde olduğu gibi bölge bölge değerlendirilebilecek bir şehir. Avrupa yakası, Asya tarafı, havaalanı bölgesi, sahil şeridi. Bütün bu bölgelerin kendine has bir potansiyeli var. Bu otelin airport oteli olarak tasarlanmasının ardında yatan potansiyel de bu bölgenin özelliği" diye konuştu. Halkalı bölgesinin, Atatürk Havalimanı'na yakın olması, çevresinin fuar merkezleriyle çevrili olmasının çok büyük etkisi olduğunu belirten Koller, "Ayrıca artık kurumsal firmalar şehir merkezinden kaçıyor. Bu bölgede birlikte iş yapabileceğimiz çok ciddi boyutta kurumsal firma mevcut. Bütün bu potansiyelleri değerlendirmek istiyoruz" diye konuştu.
Diğer Courtyard'lardan farklı
Courtyard by Marriott İstanbul, Türkiye'deki diğer üç Marriott otelinden farklı özelliklere sahip. Diğer üç otel franchaise olarak hizmet vermesine karşın Courtyard doğrudan Marriott International'e bağlı olacak. Bu durumun mülk sahibi Plato Turizm'in tercihi olduğunu söyleyen Koller, "Bu nedenle bütün operasyonlarımız doğrudan zincir tarafından yönetilecek. Türkiye'deki faaliyetlerimiz açısından ilk kez böyle bir deneyimimiz olacak "diye konuştu.
Courtyard Oteli'ni dünyadakilerden ayıran bir diğer önemli özelliği de camlarda argon gazı kullanılarak ses geçirmez oluşu. Otelin hiçbir şekilde ses geçirmez olduğunu söyleyen Wolfgan Koller, "Courtyard Oteli'nde uçakların havalandığını ya da uçtuğunu görebilirsiniz ama asla sesini duymazsınız" dedi. Oteldeki ilginç özelliklerden biri de suitlerin, odalar arasına eklenen kapılar sayesinde istendiğinde oda, istendiğinde tekrar suite dönüşmesi. Koller, suit müşterisinin çok fazla olmaması nedeniyle böyle bir çözüm ürettiklerini söyledi.
Maskotu Ankara keçisi
Dünyadaki bütün Courtyard Otelleri'nin bir maskotu bulunduğunu anlatan Genel Müdür Wolfgang Koller, Courtyard by Marriott İstanbul'un maskotunun Ankara keçisi olarak belirlendiğini söyledi. Ankara keçisinin Türkiye'nin önemli simgelerinden olduğunu söyleyen Koller, "Ayrıca bulunduğumuz bölgede birçok tekstil firması var. Bu nedenle doğru bir seçim" dedi.
Selma Bektaş /Referans
66 ülkede 3 bin 100 oteli ile dünyanın önde gelen turizm ve otelcilik firmalarından olan Marriott International, Halkalı'da Courtyard by Marriott İstanbul International Airport Oteli'ni cuma günü itibariyle hizmete açtı. Yatırım bedeli 33 milyon doları bulan Courtyard by Marriott İstanbul, makul fiyat politikasıyla iddialı olacak. Courtyard Otelleri'nin bulundukları her ülke ve şehirde lider konumda olduğunu söyleyen Genel Müdür Wolfgang Koller, "Courtyard Otelleri, bulunduğu her ülkenin gelir düzeyine göre en makul seviyede hizmet vermeyi ilke edinmiş bir marka. Biz buna akıllı çözüm (Smart Choise) olarak tanımlıyoruz. İstanbul'da da bu ilkelerimizi koruyacağız. Oda fiyatımız makul olacak. Örneğin müşteri, odasındaki mini bardan perakende fiyatı diye tanımladığımız en uygun fiyattan yararlanacak. Cola'yı otelin lobisindeki marketten otel fiyatı olan 20 TL yerine, 2 TL'ye satın alabilecek. Eğer isterse bellboy hizmeti alacak" diye konuştu.
260 odası, 2 suiti bulunan otelde hizmetler arasında SPA, yüzme havuzu, balo ve 7 toplantı salonu da bulunuyor. Otelde ayrıca Courtyard Otelleri'nin restoran markası Oleo Pazzo'da Akdeniz yemekleri olacak.
Dördüncü otel Halkalı'ya
Renaissance Polat, The Ritz Carlton, İstanbul Marriott Hotel Asia'nın ardından dördüncü markasını İstanbul'a getiren Marriott International'ın yer konusundaki tercihi alışveriş merkezleri ve otel yatırımları ile dikkat çeken Halkalı bölgesi oldu. Bölgenin öneminin giderek arttığını söyleyen Wolfgang Koller, "İstanbul, dünyanın büyük metropol şehirlerinde olduğu gibi bölge bölge değerlendirilebilecek bir şehir. Avrupa yakası, Asya tarafı, havaalanı bölgesi, sahil şeridi. Bütün bu bölgelerin kendine has bir potansiyeli var. Bu otelin airport oteli olarak tasarlanmasının ardında yatan potansiyel de bu bölgenin özelliği" diye konuştu. Halkalı bölgesinin, Atatürk Havalimanı'na yakın olması, çevresinin fuar merkezleriyle çevrili olmasının çok büyük etkisi olduğunu belirten Koller, "Ayrıca artık kurumsal firmalar şehir merkezinden kaçıyor. Bu bölgede birlikte iş yapabileceğimiz çok ciddi boyutta kurumsal firma mevcut. Bütün bu potansiyelleri değerlendirmek istiyoruz" diye konuştu.
Diğer Courtyard'lardan farklı
Courtyard by Marriott İstanbul, Türkiye'deki diğer üç Marriott otelinden farklı özelliklere sahip. Diğer üç otel franchaise olarak hizmet vermesine karşın Courtyard doğrudan Marriott International'e bağlı olacak. Bu durumun mülk sahibi Plato Turizm'in tercihi olduğunu söyleyen Koller, "Bu nedenle bütün operasyonlarımız doğrudan zincir tarafından yönetilecek. Türkiye'deki faaliyetlerimiz açısından ilk kez böyle bir deneyimimiz olacak "diye konuştu.
Courtyard Oteli'ni dünyadakilerden ayıran bir diğer önemli özelliği de camlarda argon gazı kullanılarak ses geçirmez oluşu. Otelin hiçbir şekilde ses geçirmez olduğunu söyleyen Wolfgan Koller, "Courtyard Oteli'nde uçakların havalandığını ya da uçtuğunu görebilirsiniz ama asla sesini duymazsınız" dedi. Oteldeki ilginç özelliklerden biri de suitlerin, odalar arasına eklenen kapılar sayesinde istendiğinde oda, istendiğinde tekrar suite dönüşmesi. Koller, suit müşterisinin çok fazla olmaması nedeniyle böyle bir çözüm ürettiklerini söyledi.
Maskotu Ankara keçisi
Dünyadaki bütün Courtyard Otelleri'nin bir maskotu bulunduğunu anlatan Genel Müdür Wolfgang Koller, Courtyard by Marriott İstanbul'un maskotunun Ankara keçisi olarak belirlendiğini söyledi. Ankara keçisinin Türkiye'nin önemli simgelerinden olduğunu söyleyen Koller, "Ayrıca bulunduğumuz bölgede birçok tekstil firması var. Bu nedenle doğru bir seçim" dedi.
Selma Bektaş /Referans