Marshall Boya, 2012'nin beş ana renk trendinden biri Kendinden Bahsetmek!
AkzoNobel Marshall Boya, 2012nin beş ana renk trendinden biri olarak belirlediği Kendinden Bahsetmek teması ile herkesi, kendi hikayesini yaratmaya ve dilediği gibi özgürce paylaşmaya davet ediyor
Temanın renk paleti hazırlanırken, sosyal medya ve blog dünyasının sunduğu kişisellik, deneyimlerin paylaşılması, kendini ifade etmek, ilginçlik ve alışılmışın dışında olmak gibi kavramlardan ilham alınıyor. Renk paleti, kraft kağıdı, karton ve birçok yeni olgunlaşmamış ama neşeli pastel izler taşıyor. “Renklendir Hayatı” sloganıyla yeni yılda da insanların hayatına renk katmaya devam eden AkzoNobel Marshall Boya, uluslararası çapta yürüttüğü araştırmaları sonucunda belirlediği 2012 Teması, Renk Paleti ve Renkleri ile hayatı renklendirmeye devam ediyor. 2012’nin beş ana renk trendinden biri olan “Kendinden Bahsetmek” teması, herkesin kendi hikayesini paylaşmayı, biriktirmeyi ve sergilemeyi teşvik ediyor. Sizin hikayenizi, en iyi yaşadığınız mekan ve renkleriniz anlatır “Kendinden Bahsetmek” akımı, herkesi, yeni ve heyecan verici olasılıklara kapı açan Facebook, Twitter, Myspace gibi sosyal ağların, blogların önayak olduğu gibi yaratıcılık sınırlarını zorlamaya, yeni keşiflere yelken açmaya sürüklüyor. Tamamen kişiye, kendi yuvasına ve kim olduğuna odaklanıyor. Kişisel beğeni ve tercihlerin ürünü olan ilginçlik ve alışılmamışı yansıtıyor. Dengeli, sıcak ve alımlı bir renk paleti sunuyor “Kendinden Bahsetmek” başlığı altında toplanan renk paleti, bloglar ve sosyal medyanın estetiğini, kişisel beğeni ve tercihlerin ürünü olan ilginçlik ve sıra dışılığı simgeliyor. Dengeli, sıcak ve alımlı ama fazla nostaljik olmayan, kusursuz bir palet olarak öne çıkıyor. Renk paleti, kraft kağıdı, karton ve birçok yeni olgunlaşmamış ama neşeli pastel izler taşıyor. AkzoNobel Marshall Boya, hayatı renklendirmek için çalışıyor Dünyanın en büyük boya ve kaplama kuruluşu olan AkzoNobel, aynı zamanda da esaslı bir ölçekte özel kimyevi maddeler üretimi alanında faaliyet gösteriyor. Küresel olarak, gerek sanayiye gerek tüketicilere yeni ve gelişmiş ürünler sunmanın yanı sıra müşterilerinin ihtiyaçlarına da kalıcı çözümler üretiyor. Dünya çapında 80 ülkede, yaklaşık 60 bin çalışana sahip olan AkzoNobel, mükemmelliğe odaklı üretim süreçleriyle Yarının Cevaplarını Bugün Veriyor. Kuruluşu 1954 yılına dayanan Türkiye dekoratif boya pazarının lider markası Marshall ise 1998 yılı itibariyle AkzoNobel’in gücüyle büyümeye devam ediyor. AkzoNobel Marshall Boya bugün, Türkiye’nin yanı sıra başta KKTC, Rusya Ukrayna, Kazakistan, Özbekistan, Tacikistan, Bulgaristan, Kosova, Makedonya ve Arnavutluk olmak üzere toplam 15 ülkede faaliyet gösteriyor. Ürün grupları arasında; iç cephe boya ve astarı, dış cephe boya kaplama ve astarları, ahşap metal boya, tutkallar, macunlar, özel amaçlı ürünler, tinerler, dış cephe ısı yalıtım sistemleri, ahşap koruyucu ve vernikler yer alıyor. AkzoNobel Marshall Boya, üretimden son kullanıcıya ulaştığı süreç içerisinde nihai ürün faydaları dahil olmak üzere, insan sağlığı ve çevreye karşı duyarlılığını uluslararası standartları referans alarak ön planda tutuyor.