Marshall Gör ve Boya uygulaması yenilendi!
“Renklendir Hayatı” sloganı ile boya sektöründe adından bahsettiren Marshall, İOS ve Android için gör ve boya uygulamasının yeni sürümünü kullanıma sundu. Gör ve boya, ilk defa piyasaya sürüldüğünden bu yana 10 milyondan fazla kişi tarafından indirildi.
“Renklendir Hayatı” sloganı ile insanların hayatına renk katan Marshall, İOS ve Android için Gör&Boya uygulamasının yeni sürümünü kullanıma sundu. Zenginleştirilmiş bu uygulama, tüketicilerin mekânları gerçek zamanlı olarak seçtikleri renklerde görmesi, paylaşması ve boyamasına yardımcı oluyor.
Tüketiciler, duvarlarının videosunu çekerek yüzlerce farklı rengi deneyebiliyorlar. Herhangi bir yerde kendilerine ilham veren bir renk görmeleri halinde ise, yetenekli “Renk Seçici” teknoloji sayesinde rengi anında bu uygulamayla uyumlu hale getirip kendi duvarında deneyebiliyor. Tüketiciler, beğendikleri bir rengi bulduklarında, bayi bulma fonksiyonu üzerinden kendilerine en yakın Marshall satış noktasına ulaşarak boyalarını satın alabiliyor. Son olarak, ikinci bir fikir almak için, doğrudan Gör&Boya uygulaması üzerinden sosyal medyada aile ve arkadaşları ile paylaşabiliyorlar.
Arttırılmış Gerçeklik ve Video Görselleştirme teknolojisi
Ödüllü uygulama, odadaki renkleri gerçek zamanlı olarak göstermek için en son Arttırılmış Gerçeklik ve Video Görselleştirme teknolojisinden yararlanıyor. Gör&Boya, ilk defa piyasaya sürüldüğünden bu yana 10 milyondan fazla kişi tarafından indirildi. Şu anda Türkiye’de ise 2 milyonu aşkın kişi Gör&Boya uygulamasını indirmiş durumda. Bu yeni sürüm, Hollanda, Türkiye, Fransa, Hindistan, Endonezya, Arjantin ve Rusya’dan başlayarak bu yıl 40’ı aşkın pazarda tüketicilerinin kullanımına sunuldu.
“Renk, tüketicilerin boya seçiminde en etkili faktör,” diyen AkzoNobel Marshall Pazarlama Müdürü Pınar Adabağ sözlerini şöyle sürdürdü: “Doğru rengi seçmek heyecan verici olduğu kadar yorucu bir deneyim de olabilir. Gör&Boya uygulamasının yeni özellikleri, bunu yaşam
alanlarını daha ilham verici hale getirecek temel rengi bulmanın eğlenceli ve kolay bir yoluna dönüştürürken bir yandan da süreci daha sosyal bir hale getiriyor.”
Araştırmalar, tüketicilerin yüzde 30’unun bir rengin evinde nasıl görüneceğini hayal etmekte zorlandığını gösterirken yüzde 39’luk bir kesim ise ürün satın almadan önce renk gruplarını ailesi ve arkadaşları ile konuşuyor. Gör&Boya uygulamasının yeni özellikleri de bu trendleri temel alıyor. Bu, uygulamayı en başarılı renk araçlarından biri haline getirerek tüketicilerin kendileri için doğru rengi seçmekte uzmanlaşmasına yardımcı oluyor.
“Her zaman en önce olabilmek için, sürekli olarak tüketicilerimizin davranışlarını ve yükselen her trendi, inovasyonu ve teknolojiyi anlamaya çalışıyoruz,” şeklinde konuşan Pınar Adabağ, “Bu şekilde ilerlemek de, tüketicilerimizn istediği ürün ve renkleri sağlamamıza yardımcı oluyor. Gör&Boya uygulaması, tüketicilere yeni renkleri güven içinde deneme, alışverişlerinin potansiyel sonucunu hızla görebilme ve fikirlerini alabilmek için arkadaşları ile paylaşabilme imkânını verecek şekilde tasarlandı.” diye ekledi.
Uygulamayı indirmek için iOS App Store veya Google Play’i ziyaret ederek Marshall Gör&Boya’yı aramanız yeterli.
AkzoNobel Marshall hayatı renklendirmek için çalışıyor
Dünyanın en büyük küresel boya ve kaplamalar şirketi ve özel kimyasalların ana üreticisi olan AkzoNobel, dünya genelinde endüstri ve tüketicilere yenilikçi ürünler sunuyor. Müşterileri için sürdürülebilir cevaplar geliştirmek konusunda iddialı olan AkzoNobel’in portföyünde, Dulux, Sikkens, International ve Eka gibi çok iyi bilinen markalar bulunuyor. AkzoNobel, Türkiye’de de Marshall markası ile küresel teknoloji ve tecrübelerle geliştirilmiş ürün ve renk hizmetleri ile hayata renk katıyor. Genel merkezi, Amsterdam Hollanda’da bulunan AkzoNobel, Global Fortune 500 Şirketleri arasında yer alıyor ve sürdürülebilirlik alanında sürekli olarak lider konumda sınıflandırılıyor. AkzoNobel’in dünya çapında 80’den fazla ülkede, 55 bin Kendini Mükemmelliği ve Yarının Cevaplarını Bugünden Elde Etmeye adamış çalışanı bulunuyor.