Marshall Kollektif Tutku'da mavinin her tonu yer alıyor!
AkzoNobel Marshall, uluslararası renk akımları araştırmaları sonucunda belirlediği 2013 yılının beş ana renk trendinden biri olan “Kolektif Tutku”, herkesi bahar enerjisini açığa çıkarmaya ve birlikte hareket etmeye davet ediyor...
Renk paletinde yer alan floresan ve pastel renkler, enerjiyi, keyfi, yaratıcılığı ve amacı temsil ediyor. Bir renk bulutundan diğerine geçen bu dikkat çekici ve canlı tonlar, tebeşir beyazları ve sıcak griler gibi farklı renk grupları ile birlikte dalgalanıyor.
AkzoNobel Marshall, dünya çapında yürüttüğü ve her yıl geleneksel olarak açıkladığı Uluslararası Renk Akımları ColourFutures™ Araştırması kapsamında yılın renk trendlerini belirledi. 2013’ün beş ana renk trendinden biri olan “Kolektif Tutku”, rengarenk bir cümbüşü ve hareketi beraberinde getiren bahar mevsiminin enerjisini temsil ediyor. Renk trendi ve paletteki renkler, gökyüzünde havalanan bir sığırcık sürüsünün sanki tek bir organizmaymış gibi birlikte, ahenkle hareket etmesini çağrıştırıyor.
Hareketin görsel şöleni, renklerin birbiriyle bahar dansı
AkzoNobel Marshall’ın “Kolektif Tutku” adlı renk trendi, ilhamını, bağlantı kurmak ve fikir paylaşımı için yeni olasılıklar yaratan sosyal medyanın enerjisi ve hareketliliğinden alıyor. Bu trendin temsil ettiği hareketin görsel şöleni gibi, renk paleti de bir renk bulutundan diğerine geçiyor ve farklı renk grupları ile birlikte dalgalanıyor.
Dikkat çeken floresan ve pastel renkler, canlı tonlar, sıcak griler
AkzoNobel Marshall “Kolektif Tutku” trendinin renk paletinde, yer alan floresan ve pastel renkler oldukça dikkat çekici. Enerji, keyif, yaratıcılık ve amacı ifade eden bu renkler, çarpıcı ve renk üstüne renk kullanımını vitrine çıkaran bir görünüm yaratıyor. Üstelik tebeşir beyazları ve sıcak grilerle birleşen bu canlı tonlar, son derece zarif ve hafif bir havaya da sahip.
AkzoNobel Marshall hayatı renklendirmek için çalışıyor
Dünyanın en büyük küresel boya ve kaplamalar şirketi ve özel kimyasalların ana üreticisi olan AkzoNobel, dünya genelinde endüstri ve tüketicilere yenilikçi ürünler sunuyor. Müşterileri için sürdürülebilir cevaplar geliştirmek konusunda iddialı olan AkzoNobel’in portföyünde, Dulux, Sikkens, International ve Eka gibi çok iyi bilinen markalar bulunuyor. AkzoNobel, Türkiye’de de Marshall markası ile küresel teknoloji ve tecrübelerle geliştirilmiş ürün ve renk hizmetleri ile hayata renk katıyor. Genel merkezi, Amstredam Hollanda’da bulunan AkzoNobel, Global Fortune 500 Şirketleri arasında yer alıyor ve sürdürülebilirlik alanında sürekli olarak lider konumda sınıflandırılıyor. AkzoNobel’in dünya çapında 80’den fazla ülkede, 55 bin Kendini Mükemmelliği ve Yarının Cevaplarını Bugünden Elde Etmeye adamış çalışanı bulunuyor. www.marshallboya.com