Migros AnadoluM konseptini tüketiciyle buluşturacak!
Migros Grubu, "Nostalji" konseptinin ardından AnadoluM konseptini tüketicilerle buluşturuyor
Migros açıklamasına göre Migros, tüketiciyi ilk kez tanıştırdığı temalı alışveriş dönemine, "Nostalji" konseptinin ardından AnadoluM konseptiyle devam ediyor. 2012’ye Türkiye’nin özünden yola çıkarak AnadoluM konseptiyle başlayan Migros, Anadolu’ya ait pek çok değeri, lezzeti, sembol ve desenleri farklı ürünler üzerinden Türkiye’nin dört bir köşesindeki tüketicileri ile buluşturuyor. "AnadoluM" konsepti için Migros ile işbirliği yapan Türkiye’nin köklü markalarının Anadolu temalı özel üretim ürünleri ve Anadolu’nun kendine has lezzetleri, 16 Şubat – 4 Nisan tarihleri arasında Migros mağazalarında tüketicilere sunulacak. Pastavilla’nın üzerinde çini desenleri bulunan Anadolu temalı makarnaları, çuval kılıflı Tat köy domates salçası, Yenigün yöresel Antalya reçelleri, Niğde’nin ahududulu gazozu, İzmir’in Kırıtaklar tulumu, Şemdinli’nin balı, Afyon’un kaymağı, Osmanlı şırası gibi yerel lezzetler de tüm Migros’larda müşterilerilerle buluşuyor. Migros Ticaret AŞ Genel Müdür Yardımcısı Cem Rodoslu, konuya ilişkin değerlendirmesinde, kampanyanın başladığı 16 Şubat tarihinden bugüne kadar geçen yaklaşık üç haftalık sürede, tüketicinin yoğun ilgisiyle karşılaştıklarını belirterek, "Medeniyetlerin beşiği Anadolu’nun kendine has lezzetlerini tüm Türkiye’ye ulaştırıyoruz. Sadece 10 gün içerisinde kampanya kapsamındaki ürünlerden Türkiye genelindeki tüm Migros mağazalarımızda bin ton ayçiçekyağı, 100 ton pirinç, 20 bin şişe şıra, 150 ton yoğurt, 50 bin adet güveç kabı satıldı. Bazı ürün gruplarında ek üretim gerçekleştirmek durumunda kaldık" dedi. Temalı alışveriş döneminin ikinci halkasında, mağazalara giren tüm müşterilerinin AnadoluM konseptli ürünlerden en az birini almasını ve bu kampanyayı deneyimlemesini istediklerini ifade eden Rodoslu, 4 Nisan’a kadar hedeflerinin AnadoluM konseptli ürünlerle maksimum sayıda müşteriye ulaşarak, Anadolu markalarını tüketicilerle buluşturmak olduğunu kaydetti. Migros Grubu’nun Türkiye’de ilk kez başlattığı temalı alışverişten kast ettiklerinin belirli ürünleri yan yana dizmek olmadığını vurgulayan Cem Rodoslu, "Ürünlerimiz dış görüntüleri, ambalajları, lezzetleri ile Anadolu temasını yansıtıyor hem de mağaza içinde yarattığımız atmosfer mağazadan içeri giren müşteriyi bu temanın içine çekiyor" ifadesini kulladı. Rodoslu, tüketiciyi en iyi tanıyan, onun ihtiyaçlarını çok iyi bilen ve aradığı hizmeti en keyifli ve farklı şekilde ona sunabilen bir kurum olarak, AnadoluM konseptini mağazalara taşırken farklı bir bütünlük yarattıklarını, bunun en iyi örneklerinden birinin de Cevahir Migros’ta gerçekleşen kına gecesi olduğunu belirterek, şunları kaydetti: "AnadoluM konsepti kapsamında Anadolu’nun geleneklerinden izler taşıyan aktivitelerle de temamızı zenginleştirdik. Nitekim Cevahir Migros’ta düzenlediğimiz kına gecesi etkinliği mağazadan içeriye adım atan tüm müşterilerimiz tarafından yoğun ilgiyle karşılandı. Müşterilerimiz gelin ve damat ile birlikte fotoğraf çektirdiler ve mağazadan kendi yaşamlarından izler taşıyan güzel bir anıyla ayrıldılar." Migros Grubu’nun Türkiye’de ilk kez temalı alışveriş dönemini başlattığını anımsatan Rodoslu, "2012’ye yine iddialı bir tema olan AnadoluM ile giriş yapmanın mutluluğu içerisindeyiz" ifadesini kullandı. Başladığı ilk günden itibaren yoğun ilgi gören bir kampanya süreci geçirdiklerini belirten Cem Rodoslu, Anadolu lezzetlerinin bu kampanya ile Türkiye’nin dört bir köşesinde tüketici ile buluştuğunu, aradaki tüm engelleri kaldırdıklarını ifade etti. Rodoslu, "Müşterimizin doğduğu, büyüdüğü ya da büyüklerinden dinlediği ata topraklarından çıkan özel lezzetlere ulaşabilmesi için artık şehrindeki Migros mağazasına gitmesi yeterli. Migros her zaman olduğu gibi tüketicinin istediği ürünü ve hizmeti kendilerine farklı bir alışveriş deneyimi yaşatarak sunmaya devam ediyor" dedi. Milliyet