Magazin

Mimar Giorgio Borruso 3. Perakende Tasarım Konferansı'nda!

Dr. Giorgio Borruso, Perakende Tasarım Konferansı'na anahtar konuşmacı olarak katılacak

Dünyanın ve Türkiye'nin en ünlü perakende tasarım uzmanları, perakende stratejistleri, tasarım tutkunları, tasarımın hayatlarına getireceği değişimin peşinde olan perakendeciler ve tedarikçiler, bu yıl üçüncüsü düzenlenecek Perakende Tasarım Konferansı'nda buluşuyor.

Mekanları  tutkuyla yaratan, doksandan fazla ödül sahibi Dr. Giorgio Borruso'nun anahtar konuşmacı olarak katılacağı, 11 Mayıs'ta İstanbul Swissotel'de düzenlenecek konferansta, iş dünyasının profesyonelleri yeni trend, değişim, gelişim ve uygulamaları paylaşarak geleceği şekillendirmeye devam edecekler.

Odak Kurumsal tarafından üçüncüsü düzenlenecek olan Perakende Tasarım Konferansı geçmiş yıllarda olduğu gibi bu yıl da mağazadan markete, kafeden showrooma, gıdadan otomobile perakendenin tüm kategorilerinde fark yaratmanın ve rakiplerin önüne nasıl geçileceğinin konuşulacağı; pazarlama ve tasarımın işbirliği gibi çok sıcak konuların tartışılacağı; "Yeni Trendler & Yeni Fikirler"in şekilleneceği renkli ve çok boyutlu bir platform olacak.

Gelecekte perakende tasarımcılığını neler bekliyor? Yeni trendler neler olacak? Hızla değişen dünyada parekendecilik sektörü değişime nasıl ayak uyduruyor? Tüm bu soruların cevaplarını bulacağı 3. Perakende Tasarım Konferansı'nın moderatörlüğünü bu yıl da ünlü parekende stratejisti Brian Dyches üstleniyor. Türkiye'nin önemli uzmanları ve sektör temsilcilerini biraraya getiren konferansın bu yılki ana sponsorları arasında Vitra, Jotun ve Üçge gibi sektörün önde gelen firmaları yer alıyor.

Bu yılki konferansın ağır topu, uluslararası alanda bir üne sahip olan,'2010 Yılın En İyi Mimarı-Contract 31stAnnual Interiors Awards'' ödülünün sahibi, 2005 ve 2006'da `'Yılın Mimarı `'seçilmiş olan Dr. Giorgio Borruso. Mekanların tutkuyla nasıl yaratılacağını gösteren anahtar konuşmacı Borruso aldığı doksandan fazla ödülle, alanında merakla izlenen isimlerin başında geliyor. Fornarino, Miss Sixty, Snaidero, Paul Frank gibi prestijli markalar için yarattığı projeler ile kalıpları ve standartları yıkan Dr. Giorgio Borruso, mağaza tasarımının güçlü bir kimlik ve tutku dolu bir ruhla insanları nasıl etkileyebileceğini gösterirken, şaşırtıcı ve heyecan verici çözümlerini sizlerle paylaşmaya geliyor.

Tether Başkanı  Stanley Hainsworth'un perakende tasarımında yaratıcılık rotası üzerine perakende dünyasını yansıtan parlak ve çekici marka hikâyelerini paylaştığı konferansta, DDI Magazine Executive Editörü Allison Embrey Medina'nın görsel turu ile de parekende dünyasında değişimin hızını daha yakından görme şansı bulacaksınız.

Konferansın diğer konuşmacılarından dünyanın en büyük gösterilerinin aydınlatma tasarımcısı olan ACT Lighting Design ortaklarından Koert Vermeulen Hires, etkili aydınlatma ile perakende dünyasında yapılabilecekleri sizlerle paylaşacak. i-am Associates ortaklarından Bob Bayman ise Diesel, Adidas, T-Mobile, Unilever, Coca-Cola, Armani, Garanti Bankası ve diğerleri için yarattığı deneyim tasarımlarını aktaracak.

Türkiye'nin tasarım ve pazarlamadaki başarılı işbirliğinin mükemmel bir yansıması olan "Konuşan Şişe Komili" öyküsü  de konferansın eğlenceli konularından biri. Tüketici beğeni ve tercihlerine yönelik yapılan araştırmalar doğrultusunda geliştirilen Komili ambalajının tasarım öyküsünü Gamze Güven, Pelin Ersoy Bayraktar, Ahmet Sünnetçi,  M. Tahir Oktaç ve Toygun Yılmazer'den dinleyeceksiniz.