MOL'a 40 ülkeden talep geldi
İstanbul Kurtköy'de gece yarısı yüzde 90 indirimle açılan MOL mağazalarına yurtdışından da yoğun talep geldi.
Bu yıl Almanya'da 40'a yakın mağaza açacaklarını, Suriye'de 2, Kazakistan'da 5 MOL inşaatının devam ettiğini bildiren Özdemir, "Hedef; 2009'da 108 MOL. Yani 3 günde bir mağaza. 2013'te MOL, Türkiye'nin en büyük ihracat markası olacak.' dedi. Özdemir, "Dünya tarihinde hiçbir noktada 100 bin insan bir ürünü satın almak için bir araya gelmemiştir. MOL'da bu oldu. 40 ülkeden başvuru var. Afganistan'dan ABD'ye, Suudi Arabistan'dan Libya'ya, Rusya'dan Kazakistan'a, İsviçre'den Almanya'ya, Hollanda'dan Finlandiya'ya, Suriye'den Güney Afrika'ya kadar dünyanın birçok yerinden talep var. Neden talep var? Çünkü herkes 'Made In Türkiye'ye aç." diye konuştu. Marka, 30 Mart'ta aynı saatte, aynı dakikada 10 mağaza açacak. Oktay Özdemir tekstil sektörünün durumunu ve mağazalaşma sürecini bir grup işadamı ile düzenlediği basın toplantısında değerlendirdi. Fason üretimle bir noktaya gidilemeyeceğini gördüklerini ifade eden Özdemir, "Muhakkak direksiyonun başına geçmemiz lazım. Bu, satış alanlarını kendi elinde bulundurmak demektir. MOL, artık kendimizin direksiyona geçmemiz gerektiği inancıyla Türkiye'de örnek bir proje hareketidir." diye konuştu. Türkiye'de alışveriş merkezlerinde "Made In Türkiye' ürünlerinin az satıldığını belirten Özdemir, 78 hazır giyimcinin bir araya gelerek oluşturduğu Türk markası MOL'un, ortak satış alanları oluşturma stratejisi bulunduğunu, ürün adı değil, satış alanı adı olduğunu söyledi. Oktay Özdemir, şu anda kümelenme merkezleri oluşturduklarını söyledi.
Zaman