My World Europe'un reklamları etkisini çabuk gösterdi!
'AĞA' lakaplı işadamı Ali Ağaoğlu'nun oyunculuk yeteneğini sergilediği İstanbul'daki My World Europe projesinde reklamlar anında etkisini gösterdi
Ali Ağaoğlu'nun rol aldığı My World Europe'un reklam filmi etkisini çabuk gösterdi. Binlerce kişi bilgi almak ya da kayıt için kuyruğa girdi
'AĞA' lakaplı işadamı Ali Ağaoğlu'nun oyunculuk yeteneğini sergilediği İstanbul'daki My World Europe projesinde reklamlar anında etkisini gösterdi. 'Türkiye'de herkesin iyi yaşamaya hakkı var' sloganının kullanıldığı reklamların yayınlanmaya başlamasının ardından satış ofisinde kuyruklar oluştu. Ofisi ilk gün 2 bin, dün 3 bin kişi ziyaret etti. Çağrı merkezinden 6 bin kişi bilgi alırken, projenin myworld-europe.com adresini 65 bin kişi ziyaret etti. 200 dönümlük arazide 3 bin 100 konuttan oluşan projenin satışa sunulan ilk etabının yarısı henüz projenin tanıtımı yapılmadan satıldı.
Bülent YOLDAŞ/Takvim