Nata Group, MIPIM fuarına katılarak hedef büyüttü!
Ankara'da yaptığı alışveriş merkezleriyle (AVM) adını duyuran Nata Group, gayrimenkul sektöründe devlerin arenası niteliğindeki MIPIM fuarına katılarak hedef büyüttü
Türkmenistan'daki başarılarıyla öne çıkan Nata'nın hedefinde Avrupa ve Doğu Avrupa ülkelerindeki şehirleri AVM ile tanıştırmak var.
Fransa'nın Cannes şehrinde düzenlenen gayrimenkul sektörünün en büyük fuarı MIPIM, bir Anadolu Kaplanı'na da arena oldu.
Proje geliştirme ve gayrimenkul yatırım, inşaat, beton boru ve prefabrik imalatlar, çimento, enerji ve hava taşımacılığı sektörlerinde faaliyet gösterirken Ankara'da yaptığı alışveriş merkezleriyle dikkat çeken Nata Group, sektörde devlerin arenası niteliğindeki MIPIM fuarına katılarak hedef büyüttü.
MIPIM'deki standlarında görüştüğümüz Nata şirketler Grubu Genel Koordinatörü A. F. Cüneyt Kandemir, grubun hedefinde Avrupa ve Doğu Avrupa ülkelerinde büyümek olduğunu söyledi.
700 GÜNDE 180 KÖPRÜ
Fuar ziyaretçilerinin ilgisinden memnun olduklarını dile getiren Kandemir, Ankara'da hayata geçirdikleri AVM projelerini Avrupa ülkelerinde de uygulamak istediklerini, MIPIM fuarında projesyonellerle bu konuda görüş alışverişinde bulunduklarını kaydetti.
Yaklaşık 4 bin kişiye istihdam sağlayan Grubun, Türkmenistan'ın 5 ayrı eyaletindeki karayollarında, 180 köprü inşaatını 700 gün içinde tamamlayarak yurtdışında da ismini duyurmayı başardığını vurgulayan Kandemir, Avrupa'daki hedefleri için gerekli referansa sahip olduklarını dile getirdi.
YENİ PROJE ALFA KULELERİ
Yarım yüzyıla yaklaşan deneyimini farklı alanlara da yansıttıklarını belirten Kandemir, iştirak şirketleri Dolunay'ın yatırımı olan alışveriş ve iş merkezi ANTARES ile şehre farklı bir doku kattıklarını söyledi. Kandemir, 'Mamak'da tamamlayacağımız NATA VEGA Outlet Center'ın ardından, 2012'de İstanbul yolu üzerindeki NATA DELTA Konsept AVM ile Eskişehir yolu üzerindeki iş kuleleri projesi NATA ALFA' nın yatırımlarını gerçekleştireceğiz' dedi.
Akvaryumda yemek keyfi
150 milyon dolarlık yatırım bedeli olan NATA VEGA Outlet Center'in bu yıl Eylül ayında kapılarını ziyaretçilerine açacağını belirten Cüneyt Özdemir, 450 bin metrekarelik 'Alışveriş Vadisi' nin, 265 bin metrekarelik inşaat alanı ve 87 bin metrekarelik kiralanabilir alana sahip olacak merkezin, birçok ünlü markaya ev sahipliği yapmanın yanı sıra 2 bin 500 kişiye de istihdam sağlayacağını vurguladı. 5 bin metrekarelik akvaryumun merkezin en önemli cazibe merkezlerinden biri olacağını belirten Kandemir, '98 metrelik tüneliyle de Türkiye'nin birinci, Avrupa'nın ikinci en uzun tünelli akvaryumu olacak. Bu dev akvaryum, ziyaretçilerine Avrupa da bir ilk olan 360 derecelik bir akvaryumun ortasında yemek yeme deneyimini de tattıracak' diye konuştu.
Ulus Hali nostaljisi
NATA VEGA projesiyle, dünyaca ünlü otomobil markalarının seçkin modellerinin bulunduğu showroom'larıyla, bu markaların yetkili teknik servislerini alışveriş severlere bir arada sunacağını anlatan Cüneyt Kandemir, 'NATA VEGA' da Ankaralılar' ın en eski ve en sevdiği bölgelerden biri olan Ulus Hali konseptiyle oluşturulan nostaljik bir şehir dokusu, bir pazar yeri atmosferi doğallığı yaşatacak' dedi. NATA VEGA'da sinema, eğlence parkı, bowling salonu, oyun alanı, tiyatro salonu, go-kart pisti, kafe ve restoranları ile 'Alışveriş Vadisi' nin perakende üssü olarak hizmet verecek.
Yeni şafak/YILMAZ YILDIZ