Genel

Nef web sitesini yeniledi, talep bırakma oranı yüzde 137 arttı!

Gayrimenkul markası olan Nef, web sitesini yeniledi. Mobil odaklı ve kullanıcı dostu olarak tasarlanan sitenin, talep bırakma oranında yüzde 137 artış yaşandı...

Türkiye’nin yenilikçi ve konut satışında lider gayrimenkul markası olan Nef, ziyaretçi sayısı artan ve kullanıcı yelpazesinin giderek genişlediği web sitesini yeniledi. Detaylı müşteri araştırmaları ve kullanıcı testleri sonucunda Magiclick tarafından yenilenen sitede, ilk 6 ayda ziyaretçilerin talep formu doldurma oranı yüzde 137 oranında artış gösterdi ve siteden hemen çıkma oranında yüzde 12'lik bir azalma yaşandı. Aralık ayında 363 bin kişinin ziyaret ettiği sitenin, ortalama sitede kalma süresi ise yüzde 19 oranında artış gösterdi.

Son 4 senede 18 projede 6 binin üzerinde konut teslimi yapan Nef, yurt içi ve yurt dışından artan ilgiyi daha iyi karşılamak için web sitesini yeniletti. Müşteri portföyünün genişlemesi sebebiyle site artık Türkçe, İngilizce ve Arapça olmak üzere 3 farklı dilde kullanılabiliyor. Yakın dönemde ise sitede, Rusça ve Çince dil seçenekleri de sunulacak.

Mobil odaklı ve kullanıcı dostu site

Web sitesindeki yenileme çalışmasıyla hem tüketiciye bilgiyi daha net ve kolay şekilde vermeyi hem de sektörün nabzını tutmayı amaçlayan Nef, trendleri belirliyor. Canlı yayın kamerasının, örnek daire video ve görsellerinin ve 360 derece proje görünümlerin bulunduğu ve kolay kullanım olanağı sunan galeri sistemi, potansiyel müşterilere benzeri görülmemiş bir deneyim sunuyor. Site ziyaretçileri tek bir tıklamayla merkez satış ofisi için adres yönlendirmesine ulaşabiliyor.

Siteden hemen çıkma oranı yüzde 12 azaldı

Farklı müşteri segmentleri için farklı hedef kitlelere uygun özgün tasarım anlayışıyla tasarlanan web sitesi, mobile uyumlu tasarım sayesinde her marka model telefonda kolayca görüntülenebilen arayüze sahip. Yapılan yeniliklerle beraber ilk 6 aylık yayın döneminde bir önceki siteye kıyasla, ziyaretçilerin siteden hemen çıkma oranı yüzde 12 oranında düşüş gösterdi ve form doldurma oranı yüzde 137 oranında arttı. Aralık ayında 363 bin kişinin ziyaret ettiği web sitesinde ortalama sitede kalma süresinde ise yüzde 19 artış yaşandı.

İçeriğin yüzde 90’dan fazlası tek merkezden yönetiliyor

Yenilenen web sitesi sayesinde kullanıcılar; Whatsapp uygulaması üzerinden, tıkla ve ara (click to call) seçeneğiyle veya form doldurarak Nef’e ulaşabiliyor. Gayrimenkul sektörünün yenilikçi yüzü Nef’in yenilenen web sitesinin mobil versiyonu ise tüketiciye istediği kanaldan şirkete erişebilme imkanı sunuyor. İçerik yönetim sistemiyle, içeriğin yüzde 90’ından fazlası tek merkezden yönetilebiliyor ve güncelleme yapılabiliyor. İnşaatı ve satışı devam eden veya bitmiş tüm projeler hakkında kullanıcılara detaylı bilgi veren sitede hem masaüstü hem de mobil yükleme hızlarında yüksek skorlara ulaşıldı.

İlk 6 aylık yayın döneminde yeni sitemiz kullanıcılardan büyük ilgi gördü

Sitenin son teknoloji trendleri takip edilerek yenilendiğine dikkat çeken Nef İcra Kurulu Üyesi Selçuk Çelik: “İlk 6 aylık yayın döneminde yeni sitemiz kullanıcılardan büyük ilgi gördü. Bu ilgi rakamsal verilere de yansıdı. Yenilenen tasarımızda sadelik ve işlevselliği buluşturduk. Kullanıcılar farklı dil seçenekleri üzerinden tüm projelerimiz hakkında bilgi sahibi olabilecek ve kolayca bizimle iletişime geçebilecekler. Dijital bir çağda yaşamanın getirdiği öncelliklerle nef.com.tr’de kullanıcılara daha iyi bir deneyim sunacağız ve sektörümüzün de yenilikçi yaklaşımlar getirmeye devam edeceğiz” şeklinde konuştu.

Türkiye’nin En Beğenilen İnşaat Şirketi Nef

Nef, 2019'da içerisinde 3’üncü kez üst üste, ‘Türkiye’nin En Beğenilen İnşaat Şirketi’ seçildi ve ‘Türkiye’nin En Değerli 100 Markası’ araştırmasında bulunan tek gayrimenkul şirketi oldu. Nef, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance'nin araştırmasına göre 121 milyon dolarlık marka değeriyle listede 35’inci marka olarak yer alıyor. 

Nef Çekmeköy'de Şubat ayına özel yüzde 0.79 kredi  avantajı!

Nef yurt dışı açılımına 2020'de hız verecek!