Sektörel

NG Kütahya Seramik, Türkiye’nin yeni logosunu bulutların üzerine çıkarıyor!

NG Kütahya Seramik, Türkiye’den ihraç edilecek Türk mallarına koyulacak yeni logoyu kullanan ilk firma olarak bir ilke daha imza attı. NG Kütahya Seramik logosu ile birlikte Türkiye’nin yeni logosunu yerleştirdi.

NG Kütahya Seramik, Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin yurtdışına ihraç edilecek Türk mallarına koyacağı yeni logoyu kullanan ilk firma oldu. Uçaklarda koltuk numaralarının bulunduğu alınlıkları reklam alanı olarak kullanarak dünyada sivil havacılık sektöründe bir ilke imza atan NG Kütahya Seramik, Pegasus Hava Yolları uçaklarındaki bu alana NG Kütahya Seramik logosu ile birlikte Türkiye’nin yeni logosunu yerleştirdi. 


Logo ve slogan, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin düzenlediği Türkiye markası tanıtımı etkinliğinde açıkladığı haliyle kullanıldı. “Turkey Discover the Power” (Türkiye Gücü Keşfet) sloganıyla tasarlanan logo, ilk kez NG Kütahya Seramik logolarıyla birlikte, reklam alanlarının en iyi şekilde pazarlanması için SniperChannel’dan hizmet alan Pegasus Hava Yolları uçaklarında kullanıldı.


Dünyanın pek çok yerine ihracat yapan NG Kütahya Seramik’in Yönetim Kurulu Başkanı Erkan Güral, Türkiye’nin gücüne vurgu yapan yeni logoyu yurt dışında ulaştıkları tüm noktalara taşıyacaklarını dile getirdi: “Türkiye’nin yeni logosunun her alanda tüm şirketler tarafından kullanılarak hızla yayılması gerektiğine inanıyorum. Türkiye’nin gücünün altını çizen bu logoyu, NG Kütahya Seramik ailesi olarak yer aldığımız her mecraya taşıyacağız. Yurt dışına yaptığımız tüm ihracatlarda bu yeni logoyu kullanacağız. Dünyaya seramik sektöründeki öncü konumumuzu, “gücü keşfet” diyerek göstermeye devam edeceğiz”