Genel

NT, Torium AVM'de yeni mağazasını hizmete açtı

Türkiye'de yaklaşık 30 milyon müşteri potansiyeline sahip olan NT Mağazaları son olarak dün, İstanbul Torium AVM'de yeni mağazasını hizmete açtı

NT mağazaları son yıllarda hızla yaygınlaşan alışveriş merkezlerinde mağaza açmayı sürdürüyor. Türkiye'de yaklaşık 30 milyon müşteri potansiyeline sahip olan NT Mağazaları son olarak dün, İstanbul Torium AVM'de yeni mağazasını hizmete açtı. Böylelikle NT mağazalarının, yurtdışı dâhil alışveriş merkezlerindeki şube sayısı 6'ya çıktı. Müşterilerin, kitaplara alışveriş merkezleri üzerinden daha hızlı ulaştığını ifade eden NT Mağazaları Genel Müdürü Şeref Zekai Kolak, AVM'lerdeki mağazaların ciro olarak da 4'üncü sırada olduğuna işaret etti. Türkiye üzerinde toplam 114 mağaza bulunduğunu vurgulayan Kolak, 2010 yılı içerisinde toplam 120 mağazaya ulaşmayı hedeflediklerini kaydetti. Kolak, toplumda okuma bilincini geliştirmeye çaba harcadıklarını anlattı. Türkiye'de toplam 56 ilde şubesi bulunan bir mağaza konumuna ulaşan NT'nin yeni hedefi bütün illerde okuyucuları ile buluşabilmek. NT mağazalarında satışların yüzde 70'i kitap, yüzde 20'si kırtasiye, yüzde 10'u da eğitim teknolojilerine ayrılıyor. Şirketin Kurumsal İletişim Müdürü Arif Özel, müşterilerin mağazalarda istediklerini rahatça bulabileceğini dile getirdi. Özel, Türkiye'de alışveriş merkezi kültürünün yaygınlaştığını, mağaza stratejilerinin de buna odaklı geliştiğini ifade etti. Kitap okuma oranına olumlu yönde katkıda bulunmak istediklerini ifade eden Özel, "Vatandaş kitaba rahat ulaşırsa, okumaya o kadar yakınlaşır." ifadesini kullandı.
Zaman