26 / 11 / 2024

Oasis Designer Outlet Mart 2017'de açılacak!

Oasis Designer Outlet Mart 2017'de açılacak!

İstanbul'un yeni çekim merkezi Basın Ekspres, Türkiye'nin ilk designer outletine ev sahipliği yapmaya hazırlanıyor. Nurol'un ikinci AVM yatırımı Oasis Designer Outlet, dünya markalarını ulaşılabilir fiyatlarla tüketiciyle buluşturacak.





İstanbul'un yeni çekim merkezi Basın Ekspres, Türkiye'nin ilk designer outletine ev sahipliği yapmaya hazırlanıyor. Nurol'un ikinci AVM yatırımı Oasis Designer Outlet, dünya markalarını ulaşılabilir fiyatlarla tüketiciyle buluşturacak.

300 milyon liralık iş hacmi yaratması hedeflenen Oasis Designer Outlet'te bin üzerinde kişiye istihdam yaratılması planlanıyor.

Nurol GYO, büyüyen Türkiye ekonomisine duyduğu güveni İstanbul'a yapacağı yeni AVM yatırımıyla taçlandırıyor. İstanbul'un yeni çekim merkezlerinden Güneşli'deki Basın Ekspres üzerinde kurulan Oasis Designer Outlet'te üst segment ürünler ve perakende dünyasının lokomotif markaları, yerli ve yabancı tüketicilerle buluşacak.

Mart 2017'de açılışı planlanan Oasis Designer Outlet, dünyanın önde gelen kentlerindeki örneklerinde olduğu gibi yerli ve yabancı birçok üst segment markayı gerçek indirim fiyatlarıyla tüketiciye ulaştırmayı hedefliyor.

Oasis Designer Outlet, inşaat sektöründe kalite ve güvenin simgesi Nurol GYO'un 18 yıl aradan sonra hayata geçirdiği ikinci AVM yatırımı olarak dikkat çekiyor. İlkini 1998 yılında Türkiye'nin gözde turizm beldesi Bodrum'da açan Nurol, yeni yatırımında da tüm projelerinde olduğu gibi müşteri odaklı hizmet anlaşını ön plana çıkarıyor.



1.000’İN ÜZERİNDE KİŞİYE İSTİHDAM FIRSATI

Oasis Designer Outlet, konumuyla bölgenin yeni cazibe merkezi olmaya aday. Ofis yatırımları bakımından İstanbul'un en yüksek kapasiteli bölgesi olan Basın Ekspres ve çevresindeki 2 kilometrekarelik alanda günlük 5 milyonun üzerinde nüfus hareketi söz konusu. Atatürk Havalimanı'na 6 dakika, 2018'de tamamlanması planlanan yeni havalimanına ise 12 dakika uzaklıkta konumlanan alışverişin yeni çekim noktası içerisindeki zengin mağaza dağılımıyla müşterinin ihtiyacını da karşılayacak.

Oasis Designer Outlet'in müşteri potansiyeli de bölgenin bugün ve gelecekteki hareketliliği düşünüldüğünde oldukça yüksek. Pek çoğu yabancı zincirlere ait 18 otel bulunan Güneşli ve çevresinde, yılda 1 milyonun üzerinde geceleme yapılıyor.

Yıllık 150 milyonun üzerinde yolcu kapasitesiyle dünyanın en büyüğü olması planlanan yeni havalimanı da devreye girdiğinde Oasis Designer Outlet'in, bölge ticareti açısından da tam bir vaha haline gelmesi bekleniyor.

Bölgedeki emlak yatırımlarının değerini artıracak nitelikte tanımlanan Oasis Designer Outlet'in üç yıl da 300 milyon liralık iş hacmi yaratması hedefleniyor. Perakende ve hizmet sektörlerinde birçok üst segment mağazaya ev sahipliği yapacak yatırım, tamamlandığında en az 1.000 kişiye istihdam sağlanmış olacak.

Cazip kiralama stratejisiyle yatırımcısına da avantajlar sağlayacak Oasis Designer Outlet'i, günde 50 bin kişinin ziyaret etmesi hedefleniyor.



GERÇEK OUTLET FİYATLARI

Oasis Designer Outlet, moda dünyasının nabzının attığı Fransa, İtalya ve İspanya'da havalimanlarının yakın çevresine kurulan ve dünyanın önde gelen markalarının outlet'lerini bir arada barındıran açıkhava AVM'leri model alınarak tasarlandı. Yapılan araştırmalarda görüldüğü üzere, söz konusu ülkelerde uçak yolcuları, açıkhava outletlerindeki fiyat avantajlarını duty free'lere göre tercih ediyor. Buna göre mağaza ve marka planlaması yapılan Oasis Designer Outlet, Türkiye'deki ilk yatırımına imza atan markalar, farklı boyutlardaki monobrand ( tek marka ) ve multibrand (çoklu marka ) mağazalara da ev sahipliği yapacak. Bu özellikleriyle Nurol GYO'nun yeni AVM yatırımı, Türkiye'de üst segment markaları daha geniş kitlelerle buluşturan tek adres olacak.



PERAKENDEDE İLKLERİN ADRESİ

Her gün 2 milyona yakın aracın geçiş yaptığı TEM otoyolu üzerinde kurulan Oasis Designer Outlet, Türkiye'yi yeni perakende konseptleriyle tanıştırmaya hazırlanıyor. Eğlence, yeme-içme, süpermarket ve dekorasyon bölümlerinden oluşan dört ana anchor'un bulunduğu açıkhava AVM'sinde her şey, müşterilerin rahat ve eğlenerek alışveriş yapmaları için tasarlanmış durumda.

Projenin her iki ana caddeye açılan kapılarının hemen ortasında yer alan süpermarket, rahat otopark ulaşımı sağlanacak şekilde konumlandırıldı. Hızlı kasaların bulunduğu bölüm ise Türkiye'de ilk kez uygulanan Shop&Drive konseptiyle, tüketicileri tanıştıracak. 

Oasis Designer Outlet, havalimanlarına yakın konumuyla yurtdışındaki moda kentlerinde büyük ilgi gören Kiss&Fly anlayışını ön plana çıkarıyor. Uçuş öncesi hızlı ve pekçok markayı bir arada bulabilecek olan müşteriler. Otomobilleriyle AVM içine kontrollu bir şekilde girecekler, araçlarını mağazaların önünde bulunan vale park hizmetine verip, süratle alışverişlerini tamamlayıp, uçaklarını yakalayabilecekler.

Eğlence ve yemek dünyada yapılan pek çok araştırmada insanı mutlu eden iki unsur olarak öne çıkıyor. Oasis Designer Outlet, bu gerçekten hareketle tasarladığı yeme-içme alanında İstanbullulara tam bir Foodtainment deneyimi yaşatacak. Yemek ve eğlence aktiviteleri ortak bir alanda buluşacak. Restoranlar klasik AVM’lerden farklı, kendi oturma alanlarına sahip olup aynı anda 2 binin üzerinde ziyaretçinin yemek yemesine imkan sağlayacak. Ziyaretçilerinin sosyal yapısına uygun bütçeli mekanların yanı sıra, bölgenin önemli bir iş merkezi olması göz önünde alınarak üst segment restorant seçenekleri AVM’de yer alacak.



MEYDAN SİZİN!

Oasis Designer Outlet'in en büyük silahlarından biri de meydanı. Kent insanının en önemli sorunu olan fiziksel aktivite eksikliğine, sosyal sorumluluk yaklaşımıyla çözüm sunmaya odaklanan Oasis, mevcut AVM’lerde yer alan eğlence merkezlerinden daha fazla indoor ve outdoor aktivite alanlarına sahip olacak. Bölgenin sosyal ihtiyaçları göz önünde bulundurularak açıkhava pazarı, peynir tadım günü ve pazarı, yoga festivali, pilates gibi spor etkinliklerinin yanı sıra konserler ve çeşitli sanatsal etkinlikler de “ Meydan ”da ziyaretçilerle buluşacak. Kafeler, sinema kompleksi ve spor merkezinin yer alacağı meydanda yarı olimpik havuz, basketbol sahası dışında son dönemin popüler sporu kickbox için de bir ring yer alacak.


Bu haber Ekonomist Dergisi'nde şu şekilde yer aldı 


Nurol, üç yeni proje geliştiriyor Nurol Holding bünyesinde 1997'de kurulan Nurol GYO, bu yılın başında yeni bir stratejiyi uygulamaya koydu. 


Pazarlama odaklı bir yönetim anlayışının öne çıkarıldığı şirkette iki yıl içinde 350 milyon dolarlık gayrimenkul stokunun eritilmesi için harekete geçildi. Şirketin portföyünde, istanbul'daki üç ayrı projesinde toplam 2 bin 200 konut, 80 bin metrekare ofis, 28 bin metrekare perakende alanı bulunuyor. 

İzlenen stratejinin önemli ayaklarından biri olarak yurtdışına dönük pazarlama ve satışa ağırlık verildi. Bu durum aslında hemen hemen tüm gayrimenkul şirketlerinin gündemindeki bir konu. Nurol GYO Genel Müdürü Samim Hatipoğlu, kendilerinin Arap Yarımadası odaklı değil de Avrupa dahil dünyanın önemli merkezlerinde pazarlamaya yöneldiklerini söylüyor. 


Nurol GYO'nun 12 ülkede acentesi var. Bunlardan biri de Fransa'nın tatil bölgesi Cannes'da bulunuyor. Elite Concept Genel Direktörü Hakan Gökgürler, Nuröl'un Cannes ve Nice bölgelerindeki satış ve pazarlama aktivitelerini yönetiyor. İngiltere'de ofis pazarlaması yapan şirketin öne çıkaracağı pazarlardan biri de Çin Samim Hatipoğlu olacak. Cannes'ın en prestijli otellerinden InterContinental Carlton'un lobisinde ve odalarında Nuröl'un projelerinin birebir sıcak tanıtımı gerçekleştiriliyor. Nurol GYO Genel Müdürü Samim Hatipoğlu, Cannes'daki en büyük müşterilerinin Fransızlar kadar Arap, Azeri ve Rus alıcılar olduğunu dile getiriyor. 


Nurol, istanbul'da üç önemli proje için de yönetim kurulundan karar çıkarmış durumda, ikisi Avrupa Yakası'nda, biri Anadolu Yakası'nda olacak projelerin iki tanesi lüks konut ve perakendeyi kapsayacak. Üçüncü projede ise orta üst kesime hitap edecek konut üretilecek. 

Nurol GYO Genel Müdürü Samim Hatipoğlu, Nurol Park'ın yüzde 70'inin satıldığını dile getiriyor. Projenin yalnızca yüzde 2'lik kısmının yabancıya saüldığını belirten Hatipoğlu, "Projemizin bir kulesinin toplu satışı konusunda da görüşme halindeyiz. 


Perakende bölümümüz Basın Ekspres Yolu'nda çok önemli bir boşluğu dolduracak, iddialı perakende markalarını bir arada barındıracak" diye konuşuyor. Mevcut projelerdeki perakende noktaları haricinde Nurol Holding'in bir de Bodrum'da Oasis Alışveriş Merkezi bulunuyor. Holding, bu alandaki ikinci alışveriş merkezini istanbul Basın Ekspres Yolu üzerinde inşa ettiği Nurol Park'ta açacak. Oasis Designer Outlet, bu hafta içinde yaşamın başladığı proje içinde faaliyete geçirilecek. 


Hatipoğlu, Nurol GYO'da varlık yönetim birimi kurduklarım, oluşturulan bu yeni hizmet bölümünün sattıktan ürünün değerinin artmasından sorumlu olduğunu dile getiriyor. 


Ekonomist 


Haber Dünya'da şöyle yer aldı


Nurol GYO, Basın Ekspres Yolu'nda, Türkiye'nin ilk designer outlet AVM'sini açıyor. Basın Ekspes Yolu üzerinde Hürriyet gazetesinin eski binasına ait 53 dönümlük arazi üzerinde yapılan Nurol Park projesinin içinde yer alan Oasis Designer Outlet, üst segment ürünleri ulaşılabilir fiyatlarla satacak. Mlırt ayında açılacak olan Oasis Designer Outlet, açık hava konseptiyle yapılıyor. 


Projeyle ilgili bilgi veren Nurol GYO Genel Müdürü Samim Hatipoğlu, Oasis adını ilk olarak 22 yü önce Bodrum'da açtıkları AVM'ye verdiklerini belirterek, "Yine açık hava konseptiyle yapılan ve hala açık olan AVM adını bu projemize de taşıdık. 80 milyon dolarlık yatırımla tamamlanacak 120 mağazalık AVM'mizin yüzde 45'i kiralanmış durumda. Açılışa kadar ise yüzde 100'ünü kiralamayı planlıyoruz" dedi. 


İstanbul'da üst seğmente hitap edecek bir olutlet olmadığım belirten Hatipoğlu, ekonominin daraldığı dönemlerde özellikle fiyatın önem kazandığını kaydederek, "Markalara da normal sezonda satamadıkları ürünleri satma imkanı sunuyoruz" diye konuştu. 


Dünyada bu tarz AVM'lerin özellikle havalimanı içinde ve açık hava konseptine sahip olduğunu aktaran Hatipoğlu, "Bizim açtığımız Oasis Designer Outlet'te hem havalimanına yakın hem açık hava konseptiyle yapıldı. Böylece kiralayanlar ısıtma ve soğutma gibi giderleri ödemek zorunda kalmayacak" dedi. 


Satın alan turist geliyor 

İstanbul'a bu yıl 7 milyon turistin yüzde 80'nin Atatürk Havalimanı ile geldiğini belirten Samim Hatipoğlu bölgeyle ilgili şu bilgiyi verdi: "2013 yüından bu yana Türkiye'ye satın alan turist gelmeye başladı. Bunun dışında bölgede 5 milyon kişi yaşıyor ve 18 tane otele ev sahipliği yapıyor. Projemizde de 6 bin kişi yaşayacak ve çalışacak. Dolayısıyla yılda 45 ila 50 milyon arasında ziyaretçi bekliyoruz." 1160 adet konut, ofis ve otelin de olduğu Nurol Park Güneşli projesinde konutların yüzde 80-81'inin satıldığını kaydeden Hatipoğlu, yüzde 70'inin ise teslim edildiğini belirterek, "Projedeki 326 odalı otelimiz için ise görüşmelerimiz sürüyor" dedi. 


Dünya



Haber Hürriyet'te şöyle yer aldı;


NUROL GYO Genel Müdürü Samim Hatipoğlu, Mart 2017’de açılması planan Oasis Designer Outlet’in, shop&drive konseptiyle de dikkati çekeceğini söyledi.


İSTANBUL’un yeni cazibe merkezi Basın Ekspres, Türkiye’nin ilk designer outletine ev sahipliği yapmaya hazırlanıyor. Nurol’un ikinci AVM yatırımı Oasis Designer Outlet, dünya markalarını ulaşılabilir fiyatlarla tüketiciyle buluşturacak. 300 milyon liralık iş hacmi yaratması hedeflenen Oasis Designer Outlet’te binden fazla kişiye istihdam sağlanacak. Üst segment ürünler ve lokomotif markalar, yerli ve yabancı tüketicilerle ‘indirimli’ buluşacak. Nurol GYO Genel Müdürü Samim Hatipoğlu, bu yatırımın, Nurol GYO’nun, büyüyen Türkiye ekonomisine duyduğu güveni gösterdiğini belirterek, “Mart 2017’de açılışı planlanan Oasis Designer Outlet, Nurol GYO’un 18 yıl aradan sonra hayata geçirdiği ikinci AVM yatırımı olacak. Basın Ekspres ve çevresindeki 2 kilometrekarelik alanda günlük 5 milyonun üzerinde nüfus hareketi söz konusu. Projemiz, Atatürk Havalimanı’na 6 dakika, 2018’de tamamlanması planlanan yeni havalimanına ise 12 dakika uzaklıkta bulunuyor” dedi. Güneşli ve çevresinde büyük bölümü yabancı zincirlere ait 18 otel bulunduğunu da hatırlatan Hatipoğlu, “Güneşli ve çevresinde, yılda 1 milyonun üzerinde geceleme yapılıyor. Yıllık 150 milyonun üzerinde yolcu kapasitesiyle dünyanın en büyüğü olması planlanan yeni havalimanı da devreye girdiğinde Oasis Designer Outlet’in, bölge ticareti açısından da tam bir vaha haline gelmesi bekleniyor” diye konuştu.


AVRUPA ÖRNEKLERİ GİBİ

Oasis Designer Outlet, moda dünyasının nabzının attığı Fransa, İtalya ve İspanya’da havalimanlarının yakın çevresine kurulan ve dünyanın önde gelen markalarının outlet’lerini bir arada barındıran açıkhava AVM’leri model alınarak tasarlandı. Uçak yolcuları, açıkhava outletlerindeki fiyat avantajlarını duty free’lere göre daha fazla tercih ediyor. Oasis Designer Outlet’te, eğlence, yeme-içme, süpermarket ve dekorasyon bölümlerinden oluşan dört ana anchor bulunacak. Hızlı kasaların da bulunduğu bölüm ise Türkiye’de ilk kez uygulanan Shop&Drive konseptiyle, tüketicileri tanıştıracak.


Hürriyet 


Geri Dön