Ticari

Ofiste lider marka Workinton 4 yaşında!

Çalışmak için farklı bir mekan ve konfor arayanlar, 4 yıl önce Urban Station ardından da Workinton ile tanıştı. Workinton 4 yılda Türkiye’deki çalışma alışkanlıklarında köklü değişimlere sebep oldu.

Ofis kafe sektörünün metrekare, şube ve müşteri sayısı açısından açık ara lider markası Workinton, 4’ncü yılını kutluyor. Çalışma dünyasındaki bilinen alışkanlıkları yıkarak, ofisleri 4 duvar arasından çıkaran Workinton, binlerce girişimin ilham aldığı ve hayat bulduğu bir yapı haline geldi.


Kurulduğu günden bu yana 1 milyona yakın kişiye çalışma ortamı sunan Workinton çatısı altında şu anda aktif olarak 400 şirket, girişim ve dernek faaliyet gösteriyor. Klasik ofislerdeki verimsizlikten kaçan 500’den fazla büyük firma da düzenli olarak Workinton’da toplantı odaları ve beyin jimnastiği oturumları düzenliyor.


Türkiye’ye ilk ortak çalışma alanları fikrini getiren Workinton, aradan geçen 4 yılda şirketler ve bireysel kullanıcılar için 20 binin üzerinde toplantı organize etti. Workinton’un 3 ildeki 13 şubesinde günlük 150 toplantı ve 2.500 kişiyi ağırlama imkanı bulunuyor.


Kurumların mobiliteye artık daha fazla destek verdiğini söyleyen Workinton CEO’su Gökhan Beydoğan, “Operasyonel verimlilik ve işin sürekliliğini sağlamak artık çok daha değerli. Workinton, çalışma dünyasının en konforlu ve işe odaklı mekanlarını yarattığı için 4 yılda 10 kat büyüdük” diye konuştu.


Gökhan Beydoğan, 4’ncü yılını kutladıkları Workinton’u bir dünya markası haline getirmek için stratejiler ürettiklerini söyleyerek, “Workinton 10’ncu yılını kutladığında, Türkiye ve Avrupa’nın önemli kentlerinde birbiri ile bağlantılı büyük bir iş ağı oluşturacak. Bu atmosferin altında İyi Çalışanlar Ülkesi Workinton, yeni fikirlere ve girişimcilere ev sahipliği yapmaya devam edecek” diye konuştu.