Opel, 2024'te kullanacağı yeni "Şimşek" logosunu tanıttı: İşte Opel'in yeni logosu
Opel, 2024'te yeni modellerinde kullanacağı ikonik "Şimşek" logosunu tanıttı. İşte Opel'in yeni logosu... Şirketin Rüsselsheim merkezli otomobil üreticisi, yeni logonun Opel'in tasarım felsefesinin ana özelliklerinden biri olan Opel Vizör marka yüzünde yer alacağını duyurdu
Opel, 2024 yılında piyasaya süreceği yeni modellerinde kullanacağı ikonik "Şimşek" logosunu tanıttı. Şirketin Rüsselsheim merkezli otomobil üreticisi, yeni logonun Opel'in tasarım felsefesinin ana özelliklerinden biri olan Opel Vizör marka yüzünde yer alacağını duyurdu.
Opel'in açıklamasına göre, yeni logo, "Opel Compass"ın merkezi ögesini oluşturacak ve aynı zamanda şirketin elektrikli mobilite çağına yaklaşımını simgeleyecek. Elektrikle yakından ilişkili olan "Şimşek" logosu, Opel'in yeniliklere ve geniş kitlelerle buluşmaya olan bağlılığını sembolize etmenin yanı sıra, 2028 yılına kadar Avrupa'da tamamen elektrikli bir marka olma hedeflerini de vurgulayacak.
İşte yeni logo:
"YENİ LOGO ELEKTRİKLİ MODELLERİ DE TEMSİL EDİYOR"
Opel CEO'su Florian Huettl, yeni logonun markayla daha da özdeşleştiğini belirterek, "Yeni logo, sadece yenilik ve mobiliteye olan bağlılığımızı yansıtmakla kalmıyor, aynı zamanda ürün yelpazemizde 2024 yılında yer alacak olan 15 elektrikli modelimizi de temsil ediyor" dedi.
Opel'in Tasarımdan Sorumlu Başkan Yardımcısı Mark Adams ise "Şimşek, cesur ve yalın marka felsefemizin simgesi. Keskin ve özgüven dolu yeni logo, destek çemberiyle birleşerek ikonik logomuza yenilikçi ve modern bir görünüm kazandırıyor. Yeni logo, Compass tasarım yaklaşımımızın merkezinde yer alıyor ve tasarım öğelerimizin bel kemiğini oluşturuyor" şeklinde değerlendirmede bulundu.
Opel, gelecek yıllarda kademeli olarak yeni logosunu ürün gamında kullanıma sunacak. İlk seri üretim araçlarının bu yeni logo ile donatılmış şekilde 2024 yılında yollara çıkması planlanıyor. Yeni tasarımla çıkış yapacak ilk otomobilin hangisi olacağı ise henüz bilinmiyor.
Opel'in bu yeni logosuyla birlikte, markanın elektrikli araçlarla daha da güçlendiği ve tasarım anlayışının yenilikçi bir şekilde ilerlediği vurgulanıyor. Opel'in bu adımı, gelecekteki otomobil modellerinde şirketin yenilikçi ve sürdürülebilir mobilite çözümlerine olan bağlılığını göstermekte önemli bir rol oynayacak.
Opel’in değişiklikten önceki logosu şu şekildeydi;
SUV severleri üzen haber; Peugeot 3008 fiyatlarında çılgınlık
Hyundai Tucson modelinde Haziran sürprizi; Sevilen marka son kozunu oynadı
Volta VSX elektrikli motorlu bisiklet yeniden A101 marketlerinde; Bu fiyata başka yok