Özaltın Ahşap markalaşmaya ağırlık verecek!
Orman ürünleri sektöründe hizmet veren Özaltın Ahşap, tesisleşmesini tamamlamasının ardından markalaşmaya odaklandı. Özaltın Ahşap Genel Müdürü Özkan Altın açıklama yaptı.
Ulusal bir marka olabilmek için yayılmacı bir politika uyguladıklarını dile getiren Özaltın Ahşap Genel Müdürü Özkan Altın, 2014'ün başında İstanbul İkitelli Organize Sanayi Sitesi'nde bir şube açtıklarını ifade etti. Burada satış sonrası hizmet ekibi ile hizmet verdiklerini kaydeden Altın, "Ürünlerimizin tümü merkez fabrikamızdan gönderiliyor. Montaj, satış sonrası hizmetler ve proje hazırlıkları, İkitelli şubemizden koordine ediliyor" dedi. İstanbul'da önemli projelerde yer aldıklarını anlatan Altın, "İstanbul'da NEF İnşat firması ile çalışmalarımız devam ediyor. Mersin firması olan Gedizler Yapı'nm Evre Gedizler projelerini yürütüyoruz. Beyaz İnşaat, Gül Yapı firmalarının Avrupa yakasındaki projelerine ürünlerimizi sunuyoruz. Ayrıca Basın Ekspres yoluyla LIV Yapı grubuna ait Holiday-Inn Oteli'nin tüm ahşap işlerini yapıyoruz" diye konuştu.
Fabrika alanı 10 bin metrekareye ulaştı Ahşap işleme faaliyetlerine Doğu Karadeniz'de başladıklarını bildiren Özkan Altın, 2006'da Mersin-Tarsus OSB'de 27 bin metrekare arazi satın aldıklarını ve 6 bin metrekaresi kapalı bir tesis kurduklarını kaydetti. Bu tesis için 2008'de Çukurova Kalkınma Ajansı destek programına başvurduklarım belirten Altın, destek programındaki tüm kriterleri yerine getirerek makineleşme konusunda ciddi ataklar yaptıklarını aktardı. Bugüne kadar makineleşmeye 5 milyon euro harcadıklarının bilgisini veren Altın, "Bu makineleşme atağı, üretimin miktarını artırdığı gibi ürün kalitesinde de yükselme sağladı. Gerek beyaz yakalı gerekse mavi yakalı çalışan kadromuzu da zenginleştirdik" ifadesinde bulundu. 2014'te fabrika alanının 10 bin metrekareye ulaştığını ifade eden Altın, fabrikaya bin 100 metrekarelik kapalı alan dahü ederek Ar-Ge atölyesi kurduklarını vurguladı. Altın, burada yaklaşık 18 personelinin hizmet verdiğini iletti.
İç kapıda yıllık 23 bin 500 adet, dolap ve mutfak dolabı grubunda 30 bin 250 adet, ahşap pencerede 10 bin 750 adet üretim kapasitelerinin olduğunu söyleyen Özkan Altın, yıllık 850 adet genç odası, 150 adet yatak odası, 141 bin 500 adet de hazır mutfak üretimi gerçekleştirdiklerini dile getirdi. Altın, "Okul, hastane mobilya donanımları, otel dekorasyonu ve mobilya tefşiri, konferans salonları, kültür merkezleri, sinema ve konferans salonlarının mobilya donanımlarını üretiyoruz. Ayrıca mutfak, banyo, kapı, vestiyer, soyunma ve giyinme dolabı, süpürgelik, duvar kaplamaları, tüm tamamlayıcı mobilya alanlarında imalatımız bulunuyor" ifadesinde bulundu.
Dünya Bölge