Sektörel

Paintistanbul'a yurtdışından da büyük ilgi var!

.Bu yıl, "Daha iyi bir gelecek için" sloganıyla, 23-25 Ekim 2014 tarihlerinde CNR Expo İstanbul'da yapılacak Paintistanbul fuarına yurtdışından da büyük ilgi var. Fuar 23-25 Ekim arasında yapılacak.

Boya Sanayicileri Derneği (BOSAD), gerek üretim teknolojisi gerekse inovatif ürünlerde bölgesinin en güçlü oyuncularından biri olan Türkiye'yi üretim üssü haline getirmek amacıyla Paintistanbul Boya Sanayi, Hammadde ve Yardımcı Maddeler Fuar ve Kongresi'nin üçüncüsünü hayata geçiriyor. Bu yıl, "Daha iyi bir gelecek için" sloganıyla, 23-25 Ekim 2014 tarihlerinde CNR Expo İstanbul'da yapılacak fuara yurtdışından da büyük ilgi var. 


Türkiye'nin en büyük boya üreticileriyle birlikte hammadde firmalarını aynı çatı altında buluşturan Paintistanbul bu yönüyle dünyada da tek olma özelliğini taşıyor. Fuara Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Kuveyt. Almanya, Fransa, İtalya, İsviçre, Hindistan ve Çin gibi ülkelerden çok sayıda firma katılıyor. 


BOSAD ve CNR Expo işbirliği ile düzenlenen fuar; inşaat, sanayi, mobilya, otomotiv, deniz boyaları gibi sektörün farklı alt kollarında üretim yapan firmalara, mürekkep üreticileri ve hammadde tedarikçilerine ev sahipliği yapacak. Paintistanbul ayrıca sektöre hizmet veren ekipman üreticileri, ambalaj, lojistik, sigorta ve banka kuruluşlarının karar mercileri ile üniversite ve ilgili akademik kurumları bir araya getirmeyi hedefliyor. 


Kadın girişimci Türkiye'yi ABD'de temsil edecek Endeavor'un düzenlediği Endeavor Uluslararası Seçim Paneli'nde Türkiye'yi temsil edecek olan girişimlerden biri Armut.com oldu. Armut.com kurucusu Başak Taşpınar Değim, bir kadın girişimci olarak, New York'ta düzenlenecek etkinlikte Türkiye'nin temsilcilerinden biri olacak. 2011 yılında "Hizmet piş, ağzıma düş" sloganıyla yola çıkan Armut.com, hizmet sektöründeki en önemli açıklardan birini, en iyi hizmet vereni müşteriyle buluşturma sorununu tamamen çözüyor. Çeşitli dallarda uzman 25 bin profesyonelin üye olup hizmet sunduğu Armut.com sayesinde KOBİ'ler İnternet ile tanışmış oluyor. 


Alexa.com'un verilerine göre Türkiye'nin en popüler 40 alışveriş sitesi arasında gösterilen ve aylık ziyaretçi sayısı 500 bini geçen Armut.com, 2011 yılında 50 bin TL kuruluş sermayesiyle hayata geçmişti. 


Şirket, 2013 yılında toplam 248 milyon TL değerindeki hizmet alım talebini tekliflerle buluşturarak hizmet sektörünün en önemli oyuncularından biri oldu. 


Ekonomist Kobi Girişim