Panasonic, Küresel Tüketici Araştırma Merkezi kuracak
Panasonic, tüketicilerin yerel ihtiyaçlarını daha yakından tanıyabilmek için Küresel Tüketici Araştırma Merkezikuracağını duyurdu
Panasonic, tüketicilerin yerel ihtiyaçlarını daha yakından tanıyabilmek için Küresel Tüketici Araştırma Merkezi kuracağını duyurdu. Panasonic'den yapılan yazılı açıklamada, Panasonic'in, bu hamlesiyle tüketici yorumlarına verdiği değeri bir kez daha ispatladığı, her coğrafyanın kendine özgü yaşam tarzlarına saygı duyan kuruluşun tüketicilerin yerel ihtiyaçlarını daha yakından tanıyabilmek için araştırma merkezini kurmayı kararlaştırdığı belirtildi.
Panasonic'in, Osaka'daki merkez ofisi bünyesinde kuracağı Küresel Tüketici Araştırma Merkezi için hazırlıkların 2011 yılının Mart ayına dek tamamlanmasının hedeflendiği kaydedildi. Açıklamada, 2018 yılına gelindiğine dünyanın bir numaralı Yeşil İnovasyon şirketi olmayı hedefleyen Panasonic'in, orta vadeli yönetim planı doğrultusunda da dünyanın gelişmekte olan pazarlarında büyümeyi amaçladığı, bu amaçla yeni yaklaşımlar geliştiren Panasonic'in, gelişmekte olan pazarlardaki tüketici ihtiyaçlarını, alışkanlıklarını ve beğenilerini daha da yakından tanıyabilmek için kapsamlı bir projenin hazırlıklarına başladığı ifade edildi.
Osaka'da kurulacak olan Küresel Tüketici Araştırma Merkezi'nin, dünyanın diğer bölgelerinde kurulacak olan yaşam tarzı araştırma birimleri açısından da kilit bir role sahip olmasının hedeflendiği bildirilen açıklamada, bu sayede tüketicinin ihtiyaç ve beğenilerine ilişkin olarak çeşitli pazarlarda yürütülecek araştırmalardan elde edilen bilgilerin paylaşılması ve ürün geliştirmeye yönelik yönetim kaynaklarının optimize edilmesinin amaçlandığı belirtildi.
AA