Paşabahçe Mağazaları Türkiye'de 52 şubeye ulaşmayı hedefliyor!
Milano’dan yurt dışına adım atan Paşabahçe Mağazaları, 2019’a kadar her yıl bir ülkede mağaza açacak. Bu yıl Türkiye’de ise 52 mağazaya ulaşılacak.
Nisan ayında Milano’da ilk yurt dışı mağazasını açan Paşabahçe Mağazaları, hem yurt içi hem yurt dışındaki büyümesini yeni yatırımlarla sürdürecek. Bu yılı yüzde 20 büyümeyle kapatmayı planlayan Paşabahçe Mağazaları, Milano yatırımıyla yakaladığı başarıdan güç alarak yurt dışı mağaza yatırımlarını genişletme kararı aldı.
5 yıllık plan hazır
Paşabahçe Mağazaları, her yıl yeni bir ülkede mağaza yatırımı yaparak 2019 yılında, yurt dışında faaliyet gösterdiği ülke sayısını 5’e çıkartma kararı aldı. Paşabahçe Mağazaları Genel Müdürü Esra Tokel, 2015 yılını yurt içi ve yurt dışında toplam 52 mağaza ile kapatacaklarını belirterek, “Bu yılın bizim için ayrı bir önemi var. Milano’da açtığımız mağaza ile önemli bir adım attık. Bu deneyim yurt dışında büyüme konusundaki motivasyonumuzu artırdı. Bugüne kadar hep kendi mağazalarını açarak büyüyen Paşabahçe Mağazaları, yurt dışı için ‘franchising’ sistemini de bir büyüme modeli olarak seçenekleri arasına aldı” diye konuştu.
Küresel güç hedefi
Paşabahçe Mağazaları olarak yeni gelişim alanlarını, ev yaşamı için fikirler ve öneriler ile birlikte kültür ve tasarım olarak belirlediklerini ifade eden Tokel, “Yurt dışı gelişimimizi özgün mağazacılık niteliklerimizin yanı sıra kültürümüzü, değerlerimizi koruyan, geliştiren, dünyaya sunan küresel bir güç olmak üzerine kurmaktayız” dedi.
Bu yılki tema folklor, Omnia koleksiyonu yolda
Paşabahçe Mağazaları’nın 2 yılda bir yeni koleksiyonlarla zenginleştirdiği ve cam tutkunlarının merakla beklediği Tarih-Kültür-Cam Koleksiyonları’nın yenisini tamamlanmak üzere olduğunu dile getiren Esra Tokel, bu yıl folklor temasını ele aldıklarını söyledi. Tokel, “Kültür ve tasarım ilişkisini kurduğumuz ‘Omnia’ adlı yeni bir koleksiyon daha çıkartmaya hazırlanıyoruz. Omnia Koleksiyonu özgün Türk camcılığının dünyaya sunumu olacaktır” dedi.
Vatan