Sektörel

Pazarlama ve satış platformu kurmanın zamanı!

Keleşoğlu Holding Pazarlama ve Satış Koordinatörü Bilge Özdemir bugün " pazarlama ve satış platformu kurmanın zamanı " konusunu ele alan bir yazı yazdı. İşte Bilge Özdemir'in o yazısı...

90'lı yılların ortasında başlayan pazarlama ve satış hizmet firmalarının yarattığı sektör hızla büyümektedir.


Hizmet hacmi milyar dolarlar seviyelerine erişen pazarlama ve satış hizmet firmalarının varlığı yıllardan beri bilinmemektedir.


Gayrimenkul sektörüne başarı ile yıllarca profesyonel hizmet veren yöneticilerin kurduğu firmalar sektörel deneyimlerini proje geliştirici ve/veya inşaat firmalarına taşımaktadır.


Operasyon ve Danışmanlık boyutları ile sunulan hizmet çeşitlemesinin oluşturduğu sektör bilinmediği için algısal olarak emlakçılık ile karıştırılmaktadır.


Pazarlama ve Satış firmalarının hizmetleri proje geliştirme aşamasında başlayıp; satış sonrası süreci ile devam etmektedir.


Proje geliştirme ve inşaat firmalarının hata payını minimize eden pazarlama ve satış hizmet firmalarının başarısı " doğru ürün ile doğru talebi, doğru satış koşulları ile  buluşturmaktan geçmektedir.


Sektör ve talep trendlerine hakim firmaların geliştirdiği " stratejiler " projelere hayat vermektedir.


Yüzlerce kişiye; hizmet verilen firma ve/veya proje kimliğinde istihdam sağlayan pazarlama ve satış firmalarının Sayıları hızla artarken operasyonel boyut yurt içi ve yurt dışı açılımlar kazanmaktadır.


Gayrimenkul sektörüne çeyrek asırdan beri hizmet veren olarak "pazarlama ve satış hizmet firmalarını  bir platform / dernek çatısı altında toplamak ulusal ve uluslar arası kimlik katmanın zamanının geldiğine inanıyorum


Bilge Özdemir

Keleşoğlu Holding

Pazarlama ve Satış Koordinatörü