Peli Parquet’den, iki yeni parke koleksiyonu!
“Peli Parquet” markasıyla, parke sektöründe 5 yıl içinde pazar liderleri arasına giren Turanlar Group, lamine ve masif parkeye alternatif 2 adet derzli laminart parke koleksiyonu sunuyor.
Aralarında genişlik ve kalınlık farkı bulunan Peli Golden ve Peli Wood koleksiyonları, ilk kez geçtiğimiz günlerde gerçekleştirilen Intermob 2014’te sergilendi.
Yarım asrı aşkın bir süredir, orman endüstrisi, kâğıt, gıda ve turizm sektörlerinde faaliyet gösteren ve 5 yıl gibi kısa bir zamanda parke sektöründe ulaştığı ilk üç içindeki konumuyla dikkat çeken Turanlar Şirketler Grubu’nun parke markası “Peli Parquet”, geniş ürün gamına 2 yeni koleksiyon daha ekledi.
Aralarında kalınlık ve genişlik farkı bulunan koleksiyonların, lamine ve masif ürünlere alternatif olma, derzli ürünler olma ve fiyat avantajı gibi özelliklere sahip oldukları vurgulandı.
Koleksiyonlarla ilgili bilgiler veren markanın Pazarlama ve Ürün Geliştirme Müdürü Mehmet Karahasanoğlu, koleksiyonların yüzey ahşap baskılarına dikkat çekerek şunları söyledi: “Peli Parquet markası olarak, derzli parke koleksiyonlarımızla parke dünyasına geniş çeşitler sunuyoruz. Aslında bu sadece Peli Parquet markamızla ilgili bir durum değil; tüm Turanlar Group olarak ürün çeşitlemesi temel stratejimizdir. Ürünün derzli olmasıyla, mikro boşluklarla her panelin tek parça olarak görünmesini sağlıyoruz. Bu koleksiyonların malzemeleri laminat ve yüzeye uygulanan ahşap doku baskıları son derece önemli. Koleksiyonlar, lamine ve masif parkelere son derece kaliteli birer alternatif zira lamine parkenin m2’si 30-40 Euro iken laminat parkelerin m2’si 10-15 Euro civarında.”