Pendik Belediyesi büro personeli alacak!
Pendik Belediyesi büro personeli alımı gerçekleştirecek. Pendik Belediye Başkanlığı büro personeli alımı ilanı belediyenin internet sitesi www.pendik.bel.tr'de bugün yayımlandı. İşte Pendik Belediyesi'nin işe alacağı büro personelinde aranan özellikler...
Pendik Belediyesi resmi internet sitesi www.pendik.bel.tr'de yayımlanan büro personeli alım ilanı şöyle;
Genel nitelikler
En az ön lisans mezunu,
İyi derecede bilgisayar bilgisine sahip, (Ms Office uygulamaları, hızlı klavye kullanımı)
İletişim becerisi yüksek,
Takım çalışmasına yatkın,
35 yaşını aşmamış,
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış,
Tercihen Pendik'te ikamet eden,
Büro Personeli aranmaktadır.
Müracaat yeri: Pendik Belediyesi İletişim Merkezi (444 81 80), ana bina 1. Kat İnsan Kaynakları Ve Eğitim Müdürlüğü
Müracaat tarihi: 31 Ekim 2014 Cuma günü mesai bitimine kadar devam edecektir.
Müracaat İçin İstenilen Belgeler:
1. Özgeçmiş formu (CV)
2. 1 adet fotoğraf