Sektörel

Porland, Bilecik'te yıllık 45 milyon adet üretimini 70 milyona çıkardı!

Porland’ın 1996 yılında faaliyete geçirdiği 300.000 metrekare açık ve 70.000 metrekare kapalı alanda kurulu Bilecik tesislerinde, 2013 yılı itibariyle üretim kapasitesi 20.000 ton olarak belirlendi...

18 Mağazası, 150’den fazla satış noktası, altı bölge müdürlüğü ve showroomu, yıllık %65 oranında ihracatı ile Porland üç yıllık büyüme stratejisini oluşturdu.

Geçtiğimiz yıl üretim teknolojilerine yaptığı 20 milyon euro’luk yatırım ile üretimde gerçekleştirdiği büyük artışı uluslararası pazarların dışında, yurt içinde özellikle perakende de gerçekleştireceği büyüme stratejisine paralel kullanacağını açıklayan Porland A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Pamukçu; Şuan yurt içinde 18 olan mağaza sayısını yıl sonuna kadar arttırmayı planladıklarını ve özellikle gastronomi tüketicileri için seri üretime geçilen, porselende devrim niteliği taşıyan ‘Alumilite’ (Aluminalı Porselen) üretimi ile yurt içi hedef pazarını genişletecekleri bilgisini verdi. 

Yıllık 70 milyon adet üretiminin %65’ni ihraç eden Porland, 2014’ün ilk çeyreğinde hareketlendirmeyi planladığı yurt içi pazarı için strateji değişikliği yaparak; iç ve dış pazarların üretim oranını eşit seviyeye çekip, Türkiye’nin çeşitli kentlerinde fabrika konsepti olarak belirlediği, ‘’Porland Fabrika’’ mağazalarını açmayı hızlandıracak. Hem ev hem de gastronomi kesimini aynı yerde buluşturan bu mağazalar için en az 1.500 metrekare alan önceliği ile lokasyon arayışları programlı bir şekilde devam etmekte…