Porland, yeni sezon ürünlerini Paris’te görücüye çıkardı!
Türkiye Bilecik tesislerinde yılda yaklaşık 70 milyon adet üretiminin % 65’ini dört ana kıtada 30’dan fazla ülkede pazara sunan Porland, 20 - 24 Ocak’17 tarihleri arasında dünyaca ünlü markaların yer aldığı Maison & Objet Paris fuarına katıldı.
Dünyanın sayılı porselen üreticilerinden Porland, yeni sezon ürün ve koleksiyonlarını Paris’te görücüye çıkardı.
Türkiye Bilecik tesislerinde yılda yaklaşık 70 milyon adet üretiminin % 65’ini dört ana kıtada 30’dan fazla ülkede pazara sunan Porland, 20 - 24 Ocak’17 tarihleri arasında dünyaca ünlü markaların yer aldığı Maison & Objet Paris fuarına katıldı.
Perakendeciler, üreticiler, mimarlar, tasarımcılar, otel, restoran ve mağaza işletmecileri gibi profesyonellerden oluşan 80.000'den fazla ziyaretçinin yeni pazarlar keşfetmek, trendleri takip etmek ve yeni fırsatlar elde etmek için katıldığı fuarda, Porland standı büyük ilgi gördü.
Porland, perakende sektörüne yönelik dünya pazarına hitap eden ürün gamı ve farklı mutfak ihtiyaçlarına özel ürettiği çözümleri ile modern ve özgün çizgisini yansıttığı standında dünyanın dört bir tarafından gelen ziyaretçilerini ağırladı.
18.yy’ da Fransa’dan doğarak yayılan sanat akımı Rokoko’nun öncüsü sayılan Kraliçe Marie Antoinette’in ilham kaynağı olduğu ve Porland’ın yeni sezonda gözde koleksiyonları arasında yer alan Marie Antoinette Serisi fuarın en beğenilen koleksiyonlarından oldu. Özgün tasarımları ile Bohem, Bride, Yaprak, Myra, Morocco, Tiles, Seasons, Mihrimah, Pure, Be Happy ve İstanbul koleksiyonları Porland’ın fuarda sergilediği ve ilgi gören diğer koleksiyonları arasında yer aldı.
Perakende ürün gamını dünya pazarında temsil edebilecek doğru iş birliktelikleri kurmayı hedefleyen Porland, yılda iki kez düzenlenen Maison & Objet Paris Fuarı’nın Eylül ayında düzenlenecek 2. fuarına da katılmayı planlamaktadır.