Sektörel

Procat, Speechouse ve Call Center Hotel yeni hizmetlerini tanıttı!

Call Center Hotel 13-14 Ekim tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenen 10. İstanbul Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’nda yer aldı.Procat, Speechouse ve Call Center Hotel yeni hizmetlerini tanıttı.

Uzman kadrosu ve sektörel deneyimi ile çağrı merkezleri için strateji geliştirmekten uçtan uca teknoloji yönetimine kadar komple çözümler sunan Procat ve gelişmiş ses teknolojileri hizmetleri veren Speechouse ile çağrı merkezi sektöründe bir ilki gerçekleştiren Call Center Hotel 13-14 Ekim tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenen 10. İstanbul Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’nda yer aldı.


Anahtar teslim çağrı merkezi kurulum, işletim ve denetim hizmetlerinin yanı sıra mevcut çağrı merkezi operasyonlarının verimliliğinin iyileştirilmesi için teknoloji danışmanlığı üzerine uzmanlaşan Procat, kardeş şirketleri Speechouse ve Call Center Hotel ile Türkiye’deki sektör temsilcilerini dünyadaki trend ve yeniliklerle buluşturan 10. İstanbul Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı'nda yeni hizmetlerini tanıttı. 


Çağrı merkezi yazılım platformu Interactive Intelligence (ININ) Türkiye temsilcisi ve Elite Partner’ı olan Procat, fuarda katılımcılara uzman kadrosu ile birlikte sunduğu; Customer Interaction Center 4.0, Interaction Dialer 4.0, Interaction Recorder 4.0, Interaction Analyzer 4.0, Interaction Optimizer (Work Force Optimization yazılımı), Interaction Feedback (Anket ve CES – Customer Effort Score Hesaplama Bileşeni), Interaction Supervisor iPad Edition, Interaction Web Portal, Dinamik Wallboard Yazılımlarını ve Speech Analytics çözümlerini tanıttı. 

 

Ses teknolojilerinde dünya lideri Nuance Communications’ın çözüm ortağı olan Speechouse ise Türkçe Call Steering (Sesle Yönlendirme), Türkçe Mobil Sanal Asistan (Nuance Interactive Natural Assistant) uygulamasını, Konuşmacı Doğrulama (Ses İmzası) projelerini, ACH’den tasarruf sağlayan Nuance VQA – Voice Quality Assurance ürününü ve Nuance Vocalizer’ın yeni Türkçe TTS (Text to Speech) versiyonunu sundu.

 

Çağrı merkezlerinin ihtiyaçlarına yatırım maliyetine girmeden ulaşmaları için dünyanın ilk ‘çağrı merkezi oteli’ konsepti ile 2009 yılında kurulan Call Center Hotel (CCH) İstanbul ve İzmir’de toplam 2000 koltuk kapasitesi ile teknolojik açıdan gelişmiş çözümlerle hizmet veriyor. CCH ekibi ise fuar katılımcılarına, sunduğu teknoloji ve lokasyon kiralama hizmetlerinin yanı sıra çağrı merkezlerinin temel ihtiyaçlarından olan insan kaynağı desteği ve IK süreç otomasyonunu, kalite yönetim hizmetlerini ve bulut çözümlerini anlattı.

 

2014 yılının çağrı merkezi sektörünün iş ortağı olma yönünde hızlı bir değişim içerisinde olduğunu ve firmaların da üründen çok hizmete önem vermeye başladıklarını belirten Procat, Speechouse ve Call Center Hotel CEO’su Tarkan Ersubaşı, hem işveren hem de iş alan kurumların artık fiyat unsurunun ön plana çıkarıldığı projeler yerine kaliteli, sürdürülebirliği olan, proaktif bir süreçle birlikte iş/proje geliştirmeye destek veren çalışmaların daha çok tercih edildiğini söyledi.


2015 Hedefleri Yeni Ürünlerle Kaliteli Hizmet

 

2015 yılında çağrı merkezi sektörünün fiyattan çok kaliteye önem veren bir sektör haline gelmesi gerektiğini vurgulayan Tarkan Ersubaşı, Procat olarak yeni projeler üreteceklerini, teknoloji tedariği ve uzun dönem teknik destek vermenin yanı sıra Bulut üzerinden verdikleri hizmetleri büyütmek için yeni ürünler ekleyeceklerini ifade etti.

 

Speechouse tarafında ise bu yıl önemli projelere imza attıklarını dile getiren Ersubaşı, çağrı merkezlerini arayan müşterilerini hızlıca doğru işleme yönlendirebilmek isteyen kurumların, bankaların, telekom operatörlerinin tercihi olan Türkçe Call Steering (Sesle Yönlendirme) projelerinin çok başarılı olduğunu ve bu gibi projelere devam edeceklerini aktardı.  

 

2015’te de Call Center Hotel olarak çağrı merkezlerine teknolojiyi, altyapıyı ve profesyonel hizmetleri bir bütün olarak sunmayı hedeflediklerini belirten Ersubaşı, iş ortaklarına Call Center Hotel hizmeti sunmanın yanı sıra verdikleri insan kaynakları destek ve kalite değerlendirme hizmetleri ile de çözüm ortağı olma yönünde ilerleyeceklerini belirtti.