Profesyonel Konut Sitesi Yönetimi Sertifika Programı 1 Kasım'da başlıyor!
Profesyonel Konut Sitesi Yönetimi Sertifika Programı, Arel Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi'nde 1 Kasım 2014 tarihinde başlıyor. Son kayıtların yarın yapılacağı program 9 Kasım'da ise tamamlanacak.
Profesyonel Konut Sitesi Yönetimi Sertifika Programı, Arel Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi'nde başlıyor. İlk 10 dönemi şehir içi ve dışı katılımıyla başarı ile tamamlanan programın yenisi 4 gün (2 hafta Cumartesi-Pazar olacak şekilde) 32 saat yapılacak.
Sertifika programı, siteler için yönetici/denetcilere, yönetim ve denetim kurulu üyelerine, profesyonel site yöneticilerine, konunun hukuki mail idari sosyal boyutlandırma bilgilendirme ve güvenlik-temizlik-peyzaj-teknik bakım gibi saha hizmetlerinde personel malzeme eğitim prosedür dörgenli optimal uygulmaalar yapabilme becerisi kazandırmayı amaçlıyor.
Program sonunda site yönetimleri formasyon belgesi 135 TL değerinde kaynak kitap (Site Yönetimi (Toplu Yapı Yönetimi) Uygulamaları) ve program çantası ile sertifika veriliyor. Programa her dönem ortalama 25 katılımcı kabul ediliyor. Program ücreti ise 800 TL +KDV olarak belirlendi.
Detaylı bilgi için
0212 540 96 96
Program hakkında:
Çağımızın kaçınılmaz sosyo-ekonomik yapısı, ülkemizde Toplu Yapı (Konut Siteleri) sürecini başlatmıştır. Makro seviyede Kentsel Dönüşüm planları yapılmakta, projelendirilip uygulamakta, insanımızın daha güvenli, daha temiz, daha bakımlı, kendisini daha özel hissedeceği yaşam ve iş alanları oluşturulmaktadır. İnşaatlar, coğrafi (iklimsel) şartlara, firmanın mali yapısı ve profesyonelliğine göre 18-36 ay arasında tamamlanmakta ve sakinlerin oturumuna sunulmaktadır. Bu 2-3 yıllık inşaat sürecine nispeten, oturum süreci onlarca yıl sürmektedir. Bu oturum alanları bazen birkaç daireden bazen yüzlerce hatta binlerce daireden oluşmaktadır. Böylece bu yaşam alanları, ortak ihtiyaçlar ve giderler o kadar genişlemiştir ki özellikle hizmetler boyutuyla küçük bir kent, mali boyutuyla orta halli birçok ticari işletmenin karını aşacak boyutlara gelmiştir. Bu haliyle siteler detaylı mali, hukuki, idari, sosyal boyutlu resmi - idari işlem ve hizmetlere ihtiyaç duymuş, Kat Mülkiyet Kanunu (KMK) ‘nun ilgili maddeleri gereğince seçilen Yönetici/Yönetim Kurulu asıl işleri ile ilgilendiğinden, yöneticiler, Sitenin Yönetimini bu konuda tecrübe ve eğitimi olmayan genelde emekli kişiler aracılığı ile yürütme yolunu seçmişlerdir. Boyutu itibariyle büyük sitelerde, bu yönetim zafiyetinden dolayı kültür ve yaşam tarzı farkından kaynaklanan çeşitli sürtüşmeler olmakta, konu kısa sürede şiddetin de içinde bulunduğu adli boyuta taşınmaktadır. Yine Toplu Yapı Yönetimlerinin, tüzel kişiliği olmamasından dolayı vergi detay mevzuatında yoruma açık farklı farklı istisna uygulamalara, sonrasında da ilgili kanunlara muhalefet dolayısı yönetimlerden ziyade özel kişiliği dolayısı ile her bir kat maliki hakkında ayrı ayrı hukuki-kanuni işlem yapılmaktadır. Konut ve İş Siteleri idari olarak, mali-hukuki-idari-sosyal boyutu dolayısı ile detaylandırılmış kanun/ mevzuatta hakim profesyonellere, Site Yönetimlerinin işveren vekil ve işçilerine ihtiyaç duymaktadır. Bu sertifika programı yukarıda belirtilen sebeplerden dolayı, Siteler (Toplu Yapılar) için Yönetici /Deneticilere, Yönetim ve Denetim Kurulları üyelerine, Profesyonel Site Yöneticilerine, konunun hukuki-mali-idari ve sosyal boyutlarında bilgilendirme ve güvenlik-temizlik-peyzaj-teknik bakım gibi saha hizmetlerinde personel-malzeme–eğitim-prosedür dörtgenli optimal uygulamalar yapabilme becerisi kazandırmak amacıyla düzenlenmiştir.
Eğitim İçeriği:
GENEL SİTE YÖNETİMİ
Etkin Site Yönetim Yaklaşımı
İşlevsel Yönetim Planı
Hukuki Sağlıkta İşletme Projesi
Kanuni Yönetim Organları
İLETİŞİM
Etkili İletişim Yöntemleri
Personel Davranış Tarzları
Sakinlerle İletişim
SİTE YÖNETİM HUKUKU
Kat Mülkiyeti Kanunu Temel İçeriği
5711 Sayılı Kanunun Getirdiği Yenilikler
SİTE MALİ MEVZUAT UYGULAMALARI
Demirbaş Avansı ve Aidatlar
Vergi Mevzuatı ve Site Muhasebesi
İşletme Projesi
Muhasip Üye ve Denetici Müessesesi
İDARİ İŞLER
Karar Defteri
İşletme Defteri
Arşiv Yönetimi
Resmi Mercilerle İlişkiler
Yönetim Kurulu Toplantıları
Genel Kurul Toplantıları
SAHA HİZMETLERİ
Teknik Bakım Hizmetleri Planlama/ Uygulama
Temizlik Bakım Hizmetleri Planlama /Uygulama
Peyzaj Bakım Hizmetleri Planlama /Uygulama
Güvenlik Hizmetleri Planlama /Uygulama
Gece Hizmetleri Yönetimi/Raporlama
Sakinlerle İlişkiler Masası Uygulamaları
Eğitimin 4 saati Avrupa Konutları siteleri içerisinde düzenlenmektedir,
İleri site yönetimi için özel olarak hazırlanan kitap ve materyaller her katılımcılara sunulmaktadır,
Sertifika alan katılımcılarımıza kariyer desteği verilmektedir,
Eğitime katılan gruplar arasında sosyal medya üzerinden bilgi paylaşımı sürekli haldedir. Katılımcılarımız sektörün güncel haberlerini her gün takip edebilmektedirler.
Sınav: Eğitim sonunda yapılacak sınavda 75 puan ve üzerinde alan katılımcılar “Eğitim Sertifikası”; 75 puanın altında alan katılımcılar ise ikinci sınav hakkından sonra yine barajın altında kalma durumunda “Katılım Belgesi” almaya hak kazanacaklardır.
Devam Zorunluluğu: Eğitimde yüzde 75 devam zorunluluğunun yerine getirilmesi gerekmektedir.
Sertifika ve Transcript: Program sonunda katılımcılar ARELSEM Müdürü ve İstanbul Arel Üniversitesi Rektörü tarafından imzalanan sertifikalarını almaya hak kazanırlar. Ayrıca program içeriğini ve sınav sonucunu gösteren bir transcript alacaklardır.
Katılımcı Profili:
Toplu Yapı/ Site/ Apartman/ Bina Yönetim Kurulu Üyeleri, Yöneticiler, Denetim Kurulu Başkanları, Denetim Kurulu Üyeleri, Denetçiler, Site Müdürleri, Site Muhasebe Sorumluları ve Site Müdürü Adayları , İnşaat Firma İdari Personeli , Emlak Aracılık ve Danışmanlık Hizmetleri çalışanları programa katılabilir.
Eğitim Başlangıç - Bitiş Tarihi: 01.11.2014 - 09.11.2014
Son Kayıt Tarihi: 27.10.2014
Eğitim Süresi: 32 Saat
Eğitim Günleri: Cumartesi - Pazar
Ders Saatleri: 09.30 - 17.30
Ücret: 800 TL + KDV (World, Bonus, Axess ve Maximum kredi kartlarına taksit imkanı vardır.)
Not: Çözüm ortağı firmalarımızdan gelen katılımcılarımıza yüzde 30, İstanbul Arel Üniversitesi personeline ve öğrencilerine yüzde 50, peşin ödeme yapanlara yüzde 10 indirim uygulanmaktadır.