Profilo, Antalya Özdilek Alışveriş Merkezi'nde mağaza açtı
Profilo Dayanıklı Ev Aletleri, İstanbul dışındaki ilk AVM mağazasını Antalya Özdilek Alışveriş Merkezi'nde açtı.
Açılış töreninde konuşan Profilo Dayanıklı Ev Aletleri Satış Direktörü Semir Kuseyri, yalın, fonksiyonel ve dayanıklı ürünlerle öne çıkarak tüketicilerine güvenilir, şık ve çevreci ürünler sunduklarını söyledi. Profilo
Dayanıklı Ev Aletleri'nin "Değişim 2010" çerçevesinde ilk AVM mağazasını İstanbul Cevahir Alışveriş Merkezi'nde açtığını hatırlatan Kuseyri, Antalya Özdilek Alışveriş Merkezi mağazasıyla da atılımlarını sürdürdüklerini kaydetti.
Önümüzdeki günlerde Gaziantep ve İzmir'de AVM konsept mağaza açılışlarının yapılacağını belirten Satış Direktörü Semir Kuseyri, Profilo'nun artık arka sokaklardan ön caddelere çıkmaya başladığını ve düzgün mağazalarda, düzgün konseptlerle yoluna devam ettiğini belirtti.
Profilo'nun Türkiye'nin en iyi performans gösteren markası olduğunu ve büyümeye devam ettiğini ifade eden Semir Kuseyri, Türkiye genelindeki 1200 bayiden 600'ünün konsept mağaza olduğunu ifade etti. Kuseyri, 600 olan konsept mağaza sayısının 850'ye çıkartılacağını ve bu yıl içinde 150 konsept mağaza daha
açılacağını söyledi.
Profilo ürünlerinin her birinin birer mühendislik harikası olduğunu söyleyen Kuseyri, "Şu anda insanların ulaşabileceği bu fiyatlara bu kadar kaliteli ürün yok. Pazarda geçen yıl yüzde 3-4 daralma yaşanırken, biz yüzde 5 büyüdük. Bu yıl ise pazarda bir daralma yok ve normal trendinde devam ediyor. Geçen yılki pazar payımızın bu yılda aynı olacağını düşünüyoruz" dedi.
Kuseyri, "2009 yılında BSH Grubu'nun Türkiye'de ve tüm dünyadaki en karlı yerel markası olduk. 2010 yılı için çok daha yüksek hedeflerle yola çıktık ve bu hedeflerden oluşturduğumuz sağlam temelli stratejiler ile sektörde yıldızı parlayacak, pazardaki hareket ve canlılığı sürdürecek öncü ve güçlü markalardan biri olmaya devam edeceğiz" diye konuştu.
Kaliteli ürünlerle donatılmış, satış ve ürün konusunda eğitilmiş bayilerle tüketicilere eskisinden de iyi hizmet vereceklerini belirten Kuseyri, özellikle ankastre, bulaşık makineleri, kurutma makineleri ve küçük ev
aletlerinde bu yıl büyük bir yol kat etmeyi hedeflediklerini söyledi.
Kuseyri, "Ürünlerimizi tüketicilerimize bayi mağazalarında deneterek tanıtma konusundaki girişimlerimiz de artarak devam edecek. Sade tasarımı, üstün teknik özellikleri ve fonksiyonelliği bir arada sunan ürünleriyle Profilo'nun pazarımızda kalite ve fiyat ilişkisini en iyi kuran beyaz eşya markası olduğu iddiasındayız. Bu nedenle bilinçli tüketicinin bizi tercih edeceğine inanıyoruz"
diye konuştu.
AA