Sektörel

Proje pazarlamada Türkiye onu takip ediyor!

İnşaat sektöründe bugünlerde adından sıkça söz ettiren İsmail Gökalp pazarlama alanındaki başarısını anlattı. İşte o yazı...

İnşaat sektöründe bugünlerde adından sıkça söz ettiren İsmail Gökalp pazarlama alanındaki başarısını anlattı. İşte o yazı...



1-)Sektöre ne zaman giriş yaptınız?

Sektöre 2007 yılında giriş yaptım .


2-) Gayrimenkul sektöründeki pazarlama alanında göstermiş olduğu başarınızı nasıl yorumluyorsunuz?

Gayrimenkul sektöründe proje pazarlaması uzmanlık ister , başarıyı yakalamamdaki en büyük neden projeye inanmak olduğunu söyleyebilirim! Üretilen proje yön verebilmek ve projeye değer katmak çok önemli, ben burada devreye giriyorum. Hedef kitlenin ihtiyacına yönelik bir ürünü ortaya çıkartmak bunu zevk satabilmemizi bize sağlıyor. Yanlış ve eksileri olan bir projede beni göremezsiniz . Benim pazarlamasını üstlendiğim firmanın satış ofisndeki tüm satış temsilcilerimde ürüne olan inancı gözlerinden okuyabilirsiniz başarının gelmeme olasılığı yok denebilecek kadar az diyebilirim .



3-) Gayrimenkul piyasasında adınızın sıkça anılmasına sebep olan proje hangisi bilgi verebilir misiniz?

Vogue Business Center diyebilirim bu projede rekor kırdık 10 günde projenin %50 sini sattık !



4-) Proje Danışmanlığında başarınızı neye bağlıyorsunuz?

Yapmış olduğumuz arge sonucunda doğru ürünü ürettirebilmek bizi başarıya doğru itiyor ve pazarlarken keyif alacağımız bir ürünü satarken karşımızdaki müşterilere de bu enerjinin geçtiğine inanıyorum, satışta herzaman empati yaparım ! cebimdeki parayı ben olsam bu konuta yada bu ticari üniteye ben verir miydim yada neden vermeliyim, bunu oraya çıkartabiliyorsak satışın olmama şansıda olmaz düşüncesindeyim, bu ürünün dışında tabiki fiyatlama rakip pazardaki değerlere oranla farkı , ödeme koşulları, bu dinamikler üzerine çalışmalar yapıyoruz kampanyalar hazırlayabiliyoruz bütün bunları toparladığımda firmada vizyon olarak bizimle aynı görüşte ise başarıyı elde edebiliyoruz.



5-) Size göre pazarlamadaki en önemli unsur nedir?

Müşterilerin neden bu ürünü tercih edebileceğini ortaya çıkartmaktır !!!

Buna biz satış dinamiği deriz en önemli unsur budur!!

Neden almalılar? Bu sorunun cevabını çıkartıyorsak sizin sorduğunuz sorunun cevabını vermiş oluyoruz.



6-) Emlak Entegrasyonu sistemi nedir?

Emlak entegrasyonu şudur emlak ofisleri genelde yeni inşaa edilen bir projeye müşterilerini getirmezler nedeni ise onların hizmet bedelini garanti edebilecek bir yetki sözleşmesi ortada yoktur , müteahhit firma siz müşterilerinizi getirin biz size bir bedel öderiz ne kadar da deseler emlak ofisleri müşterini getirmekte tedirginlik yaşarlar . Bizim yapmış olduğumuz emlak entegrasyonu şudur ; müteahhit firma ile yapmış olduğumuz exclusive sözleşme içerisinde emlak ofislerine verilecek olan tam hizmet bedelinide koruyarak anlaşma yapıp , projenin ilk lansmanında tüm emlak ofislerine özel sunum yaparak sizlerin garantörü biziz (müteahhit firma değil kendilerinden biri) diyerek hizmet bedelini öncelikle garantiye alarak müşterilerini gönül rahatlığıyla projeye getirebilmelerini sağlıyoruz aynı zamanda sadece inşaat firmasının mail adresine müşterilerinin ismini dahi yazıp göndermesinin bile alacağı bedel hakkının saklı kalmasını sağlıyor dolayısıyla bu inşaat firmasının satış hızını ciddi derecede etkiliyor hem inşaat firmasına kazanç sağlıyor aynı zamanda da tüm emlak camiasına kazanç kapısı sağlamış oluyor.


İsmail Gökalp kimdir?

2007 yılında Gayrimenkul sektörüne giriş yapan İsmail Gökalp gayrimenkul ve danışmalık şirketini başarıyla sürdürürken 2012 yılında Re/max Uluslararası Gayrimenkul Firması’nın Kalamış Frenchise’ını emlakçılık olarak değil, proje danışmanlığı ve satış organizasyonu planlama gibi onlarca projede görev aldı, ciddi başarılara imza atarak kendisinin ismini Türkiye’de Proje Danışmanı olarak duyurdu.



Ezgi Delibeyoğlu/Emlakkulisi.com