Genel

Pronet, Stevie Awards 2016'dan toplam 7 ödülle döndü!

Bu yıl 13’üncüsü düzenlenen, dünyanın en saygın iş ödülleri organizasyonlarından Stevie Awards 2016’da Pronet, 4 altın, 3 bronz olmak üzere toplam 7 ödülle döndü.

Sundukları hizmetlerin bir kez daha ödüllendirilmiş olmasından gurur duyduklarını belirten Pronet Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ediz Habip, “Pronet olarak odağımızda hep müşterilerimiz var. Onlara benzersiz bir deneyim yaşatmak için dünyadaki trendleri ve teknolojileri yakından takip ediyor, bunları altyapı ve hizmetlerimize yansıtıyoruz. Alarm sonrası aboneyi ortalama 10 saniyelik arama hızıyla dünya standartlarının üstünde bir hizmet veriyor olmamız da bu vizyonun bir sonucu. Müşterilerimizin memnuniyeti ve bugüne kadar kurtardığımız on binlerce hayat bizim için zaten çok büyük bir ödül. 2015 IMI Ödülleri’nde En İyi Müşteri Deneyimi Ödülü’nü aldık. Bu yıl çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli ödüllerinden 11. Contact Center World Awards’ın, EMEA Bölgesi’nde (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika) “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde birinci seçildik. Şimdi de Stevie Awards’ın sahibi olduk. Hedefimizde müşterilerimize sunduğumuz hizmet kalitesini hep daha ileriye taşımak var.” dedi.




Pronet’in Stevie Awards'ta kazandığı altın ve bronz ödüller şunlar:


Altın

Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi


Elektronik Sektöründe Yılın Şirketi


Yardımcı Uygulamalar ve Servisler: Pronet Panik Butonu Uygulaması


Mobil Uygulamalar: Pronet Panik Butonu Uygulaması


Bronz

Yeni Ürün Yazılımı-Güvenlik Çözümü: Phantom Call


Yılın PR Kampanyası: Panik Butonu Uygulaması


Yılın Teknoloji PR Kampanyası: Panik Butonu Uygulaması