Sektörel

Pronet UNIQ eğitim ve danışmanlığı ile müşteri memnuniyetini artırdı!

Güvenlik sektörünün öncü firmaları arasında yer alan Pronet, müşteri hizmetlerinin yeniden yapılanması konusunda danışmanlık, değerlendirme merkezi ve eğitim hizmetleri için UNIQ Eğitim ve Danışmanlığı’nı iş ortağı olarak seçti.

Elektronik güvenlik sektörünün öncü firmaları arasında yer alan Pronet, müşteri hizmetlerinin yeniden yapılanması konusunda danışmanlık, değerlendirme merkezi ve eğitim hizmetleri için UNIQ Eğitim ve Danışmanlığı’nı iş ortağı olarak seçti. Pronet, UNIQ Eğitim ve Danışmanlık’tan aldığı hizmet ile çağrı merkezindeki turnover, müşteri şikayetleri ve iptal oranlarını azaltarak müşteri memnuniyetini artırdı.

 

Türkiye’nin lider güvenlik firması Pronet, müşteri hizmetlerinin yeniden yapılandırılması konusunda danışmanlık, değerlendirme ve eğitim hizmetleri için çağrı merkezlerine eğitim ve danışmanlık hizmeti veren UNIQ’i tercih etti.

 

Müşteriye dokunulan her alanda bir dönüşüme giren Pronet, “Mutlu ve Taraftar Müşteri’’ hikayeleri yaratmak için çalışmayı süreçler, alt yapı ve insan kaynakları olmak üzere 3 ana bölüme ayırarak gerekli analiz ve önceliklendirmelerle tüm süreçlerini yeniledi.

 

Akademi Programları Potansiyel Yönetici Adaylarının da Gelişimine Yardımcı Oldu

Pronet’in tüm süreçlerini ve organizasyon şemasını inceleyerek takım liderlerini değerlendirme merkezine alan UNIQ Eğitim ve Danışmanlık, çalışanların sahip oldukları yetkinlikleri analiz ederek yaptığı değerlendirmeler ışığında Pronet’e özel eğitimler tasarladı. Kurumların ihtiyaçlarına yönelik çözümler sunmak için sektörde bir ilki gerçekleştirerek akademi programları hazırlayan UNIQ, Pronet’te hem yöneticilere hem de yönetici adaylarına geliştirdiği Yönetici Gelişim Akademisi eğitimlerini uygulayarak sadece mevcut yöneticileri değil potansiyel yönetici adaylarının da gelişimine yardımcı oldu.

 

Turnover ve Şikayet Oranları Düşerken Müşteri Memnuniyeti Arttı

Çalışma sonucunda turnover oranında önemli bir iyileşme sağlanırken, çalışanların aidiyet duygusunun artması ve müşteri odaklı yaklaşımın benimsenmesi rakamlara da olumlu yansıdı. UNIQ’in verdiği danışmanlık ve eğitim hizmetleri sonucunda Pronet’teki müşteri memnuniyeti artarken müşteriden gelen şikayetler ve iptal oranlarında da azalmalar sağlandı.

 

UNIQ’in Akademik Yaklaşımı Başarının En Önemli Faktörü

UNIQ Eğitim ve Danışmanlık’ın akademik yaklaşımı ile çalışanların teknik eğitimler dışında müşteriye olan bakış açılarının da değiştiğini söyleyen Pronet Satış Genel Müdür Yardımcısı Engin Kurtay, UNIQ’in akademik yaklaşımının en önemli başarı faktörü olduğunu ifade etti. UNIQ ile oluşturdukları “Mutlu Müşteri Akademisi’’ ile de müşteriye dokunulan her noktada gelişim gösterdiklerini belirten Engin Kurtay, UNIQ’in fark yarattığı noktalardan birinin uzun soluklu takip programını içinde barındırarak dönüşümü amaçlaması bir diğerinin ise eğitim sonrası yapılan ölçümlemeler, ödev ve workshoplar ile katılanların gelişimini gözlemleyen programlar tasarlaması olduğunu vurguladı. 

 

Değişime İnanmak Gelişimin En Önemli Unsuru

Eğitim süresince Pronet’te çalışan herkesin değişime inanarak işe başladığını ve bu inancın gelişimin en önemli unsurlarından biri olduğunu belirten UNIQ Eğitim ve Danışmanlık CEO’su Alp Kohen, katma değer devam ettiği sürece gelişimin ve değişimin devam edeceğini vurguluyor. Pronet’in dinamiklerine uygun özel programlar tasarladıklarının altını çizen Alp Kohen, “Pronet’te çalışmayı planladık, uyguladık ve sonuçlarını da gördük. Şu an kontrol sürecindeyiz. Pronet ile gerçekleştirdiğimiz işbirlikteliğiyle çalışmalarımızın hayata geçmesi için herkesin gösterdiği çaba ve yaptığımız işin sonucunu görmek benim açımdan da çalışmayı daha keyifli kılıyor’’ dedi.