Rasch, Türkiye'de ilk bayi toplantısını gerçekleştirdi
Duvar kağıdı sektöründe 100 yılı aşkın süredir lider marka Rasch'ın merakla beklenen ilk bayi toplantısı, 24 Temmuz 2010 Perşembe gecesi gerçekleşti
Duvar kağıdı sektöründe 100 yılı aşkın süredir lider marka Rasch'ın merakla beklenen ilk bayi toplantısı, 24 Temmuz 2010 Perşembe gecesi gerçekleşti. Rasch'ın Türkiye Distribütörü Hanna Brand Management tarafından boğazda tekne yemeği konsepti ile düzenlenen etkinliğe iş dünyasının katılımı yüksek oldu.
180 özel davetlinin katıldığı etkinlik şık bir kokteyl ile başladı. Davetliler yemek öncesinde güvertede hafif kokteyl menüsü ve müziği eşliğinde Hanna Brand Management yetkilileri ile sohbet ettiler.
Yemek öncesinde konuklar Rasch'ın birbirinden özel yeni koleksiyonlarının kartelalarını inceleme fırsatı buldular. İlgi ve beğeni ile incelenen kartelaların üzerinde davetliler beğendikleri tasarımları işaretlediler. Hanna Brand Management yetkilileri, Rasch'ın Türkiye pazarına kazandıracakları yeni koleksiyonlarını belirlerken, yemek öncesinde bayiler tarafından en çok talep edilen ve işaretlenen tasarımları dikkate alacaklarını ifade ettiler.
Etkinliğin açılış konuşması, Hanna Brand Management Genel Müdürü Oğuzhan Özden tarafından gerçekleştirildi. Oğuzhan Özden, “6 ay gibi kısa bir sürede tüm bayilerimizle aramızdaki samimi ve sıcakkanlı ortam sayesinde bir “aile” olduğumuza inanıyorum. Kısa sürede hep beraber bu piyasada Rasch markasını hakettiği konuma getirdik ve şimdi daha ilerisi için tüm gücümüzle çalışacağız. Sene sonuna kadar pazarın lideri olmak konusundaki ısrarımız, tüm kararlılığımızla devam etmektedir.” şeklinde konuştu. Aynı zamanda markanın yeni satış ve pazarlama stratejilerindeki fırsat ve sürprizler bayilerin yoğun ilgi ve büyük beğenisi ile karşılaştı.
Oğuzhan Özden'in konuşmasının ardından, Rasch bayileri arasında en iyi vitrin tasarımı, en iyi mağaza içi tasarım gibi belirlenen sekiz farklı kategori için ödüller, bayilere takdim edildi. Keyifli ödül töreninin ardından, teknenin yemek salonunda kaliteli müzik ve yemekler eşliğinde hem keyifli sohbetler gerçekleştirildi, hem de davetlilerin merak ettikleri sorular cevaplandı.
Yemek sonrasında konuklar güvertede parti müzikleri ile gecenin ilerleyen saatlerine kadar eğlendiler. Hanna Brand Management, İstanbul'da düzenlediği tekne gezisi etkinliğinin ardından ilerleyen günlerde hedef kitlesini farklı organizasyonlarda buluşturmaya devam edeceğinin de müjdesini verdi.
RASCH HAKKINDA
Almanya'da kurulduğu ilk günden beri hedefi yenilikçi tasarımlarla yüksek kalitede ürünler geliştirmek ve pazarlamak olan Rasch, bugün Avrupa'nın lider duvar kağıdı markaları arasında ilk sıralarda yerini alıyor.Rasch'ın başarı hikayesinde sayısız yenilikçi girişimler yer alıyor. Bu girişimlerden en önemlisi ise, Bauhaus'un tüm dünyada mimarlık ve sanat için lider akademi olarak kabul gördüğü dönemde, Rasch'ın Dessau Bauhaus ile yürüttüğü işbirliği olmuştur. 1929 yılında, Rasch “Bauhaus Wallpapers” adlı ilk koleksiyonunu pazara tanıtmıştır. O güne kadar daha önce benzeri görülmemiş tasarımları, desenleri ve zengin renk çeşitliliği ile bu koleksiyon mimarlık ve tasarım çevrelerinde yoğun bir ilgi ve beğeni uyandırmıştır.1933 yılında Bauhaus'un kapanması ile birlikte, koleksiyonlarını kendi markası ile devam ettirme kararı alan Rasch, bugün dünyada duvar kağıdı sektörünün öncü markaları arasında ilk sıralarda yer almaktadır.1950'lerin başında, Rasch modern ve dekoratif duvar kağıdı üretimine ağırlık vermeye ve bunun için koleksiyonlarında sadece Almanya'nın değil, aynı zamanda dünyanın önde gelen tasarımcılarıyla çalışmaya başlamıştır. Bu isimlerin en önemlilerinden biri kuşkusuz Rasch'ın 1960'larda birlikte çalıştığı Salvador Dali'dir.Rasch, tasarımını dünyaca ünlü tasarımcı ve mimarlarla hazırlayarak 1992'de pazara tanıttığı “Zeitwande” koleksiyonu ile Deutsche Designerclub'dan Art Directors Club Deutschland'e kadar birçok mimarlık ve tasarım kurumunun ödüllerine layık görülmüştür. “Zeitwande” koleksiyonu aynı zamanda New York, San Francisco ve Münih'in önde gelen tasarım müzelerinde de kullanılmıştır.
Rasch'ın Türkiye temsilciliği, Hanna Brand Management tarafından yürütülmektedir. Türkiye'nin girişimci genç işadamlarından Oğuzhan Özden'in Genel Müdürü olduğu Hanna Brand Management, modern bir marka yönetimine imza atıyor. The Johns Hopkins University / Computer Science & Economics alanlarında eğitim alan Özden, Hanna Brand Management ile ilerleyen yıllarda farklı sektörlerde yeni girişimlere imza atmayı hedefliyor.
Hanna Brand Management, ilk olarak HannaHome markası ile, ev konseptine yeni bir soluk getiriyor. HannaHome'un sektöre ilk sürprizi ise Rasch'ı Türk mimari ve dekorasyon sektörüne kazandırmak oldu. Rasch'ın en beğenilen koleksiyonları HannaHome ile Türkiye pazarına giriyor.