Konut

Rasch'a sosyal sorumluluk ödülü!

Rasch'ın Türkiye distribütörü Hanna Brand Management, Rotabest 2009 ödül töreninde teşekkür plaketi ile ödüllendirildi

Yaşanan tüm mekanlara sunduğu estetik tasarımlarıyla tanınan ve duvar kağıdında trendleri belirleyen marka Rasch'ın Türkiye distribütörü Hanna Brand Management, ilk sosyal sorumluluk projesi için Uluslararası Rotary ve Rotaract Kulüplerinin düzenlediği Rotabest 2009 ödül töreninde teşekkür plaketi ile ödüllendirildi.

Hanna Brand Management, 20.03.2010 tarihinde Kocaeli Gebze Dilovası`nda bulunan Yıldız İlköğretim Okulu'nda bir anasınıfının duvarlarını Rasch'ın RAL sertifikası taşıyan, insan sağlığına zararlı hiçbir katkı maddesi içermeden Avrupa standartlarına uygun üretilmiş olan çocuk koleksiyonları ile kaplayarak, 2010 yılındaki ilk sosyal sorumluluk projesini hayata geçirdi.
 
Sunuculuğu Zeynep Beşerler tarafından gerçekleştirilen, Hülya Koçyiğit, Erman Toroğlu, Kenan İmirzalıoğlu, Uğur Dündar gibi önemli isimlerin de farklı kategoriler için ödüllendirildiği etkinliğe katılım oldukça yüksek oldu.
 
Ödül için teşekkür konuşmasında, Hanna Brand Management Genel Müdürü Oğuzhan Özden, "Biz Hanna Brand Management olarak gelecek nesillerin kültürel ve kişisel gelişimlerine destek vermek için 2420.Bölge Rotaract Kulüpleri ile işbirliği içinde ilk sosyal sorumluluk projemizi hayata geçirdik.  Yeni kurulmuş, genç bir yapılanmayız. Yatırım yaptığımız yeni iş kollarıyla birlikte, ülkemizin ihtiyaçlarına yönelik gerçekleştirmeyi planladığımız sosyal yatırımlarımız, içinde bulunduğumuz topluma sağlamayı hedeflediğimiz katkıların bir yansıması olacaktır. Bu ilk çalışmamızdan dolayı ödüllendirilmek bizim için sevinç kaynağı olmuştur." açıklamasını yaptı.
 
Duvar kağıdı sektörüne getirdiği yenilikçi yaklaşımlar ve öncü stratejilerle ilklerin adresi olan Hanna Brand Management, etkinlikte, topluma olan sorumluluklarının da bilinciyle geliştirdiği politikalarıyla örnek marka olacağının işaretlerini verdi.
  
Rasch'ın Türkiye temsilciliği, Hanna Brand Management tarafından yürütülmektedir. Türkiye'nin girişimci genç işadamlarından Oğuzhan Özden'in Genel Müdürü olduğu Hanna Brand Management, modern bir marka yönetimine imza atıyor. The Johns Hopkins University / Computer Science & Economics alanlarında eğitim alan Özden, Hanna Brand Management ile ilerleyen yıllarda farklı sektörlerde yeni girişimlere imza atmayı hedefliyor.
 
Hanna Brand Management, ilk olarak HannaHome markası ile, ev konseptine yeni bir soluk getiriyor. HannaHome'un sektöre ilk sürprizi ise Rasch'ı Türk mimari ve dekorasyon sektörüne kazandırmak oldu. Rasch'ın en beğenilen koleksiyonları HannaHome ile Türkiye pazarına giriyor.
 
HannaHome, bu başarısını, hedef kitlesini eve dair farklı marka ve ürünlerle buluşturarak devam ettirecek.