Sektörel

Rasch'ın lansmanı gerçekleştirildi!

Duvar kağıdı sektöründe 100 yılı aşkın süredir dünyada öncü marka Rasch'ın merakla beklenen lansmanı 19 Aralık'ta gerçekleştirildi

Rasch'ın Türkiye distribütörü Hanna Brand Management tarafından Point Hotel Taksim'de düzenlenen lansmana katılım oldukça yüksek oldu. İş dünyasından 235 davetlinin katıldığı etkinliğe, Rasch'ın CEO'su Dario Rasch ve İhracat Bölge Müdürü Margarethe Kupka'nın da katılımı, basının yoğun ilgisini çekti.

Etkinlikte, sunum öncesinde davetliler seminer salonun fuaye alanında Rasch'ın birbirinden özel koleksiyonlarının kartelalarını inceleme fırsatı buldular. Aralarında Trianon, Chelsea, Glam, Wallton, La Fleur, Soft Senses gibi Rasch'ın Avrupa'da en iyi satan koleksiyonlarının da bulunduğu kartelalar davetliler tarafından yoğun bir ilgi ve merakla incelendi. Kartelaların hemen yanında konumlandırılan laptoplardaki özel bir bilgisayar yazılımı sayesinde, davetliler çeşitli oda görselleri üzerinde, seçtikleri odaların duvarlarını ekrandan seçtikleri duvar kağıdı örnekleri ile kapladılar. Bu keyifli deneyim, davetlilerin beğendikleri duvar kağıtlarının uygulanmış halini hayal etmelerini sağlarken, Hanna Brand Management, çok yakında bu hizmeti bayilerine sunabileceğinin müjdesini verdi.

Seminer salonunun dekorasyonunda, duvarlarda çeşitli koleksiyonlardan en beğenilen duvar kağıdı örnekleri de kullanıldı.

Etkinliğin açılış konuşması, Hanna Brand Management'ın Genel Müdürü Oğuzhan Özden ve Rasch'ın CEO'su Dario Rasch tarafından gerçekleştirildi. Uzun süredir sektörde merak edilen bu büyük ortaklık, davetlilere Özden ve Rasch tarafından birlikte duyuruldu. Bu önemli konuşmada, Hanna Brand Management'ın Rasch'ın Türkiye ve çevre ülkelerdeki tek yetkili distribütörü olduğu açıklandı.

İki önemli iş adamının konuşması, davetliler tarafından büyük bir ilgiyle takip edildi. Dario Rasch, sektörde merakla beklenen bu ortaklık için düşüncelerini "HannaHome ile yaptığımız bu stratejik anlaşma ile Türkiye pazarında markamızın çok kısa sürede hakettiği şekilde lider marka olarak konumlandırılacağına ve Avrupa pazarı için hedeflediğimiz cironun büyük kısmını Türkiye ve çevre ülkeler satışları ile başaracağımıza inanıyoruz." ifadesiyle davetlilerle paylaşırken, Özden "Rasch ile Türkiye distribütörlük anlaşmasını imzaladığımız için oldukça gururluyum. Hanna Brand Management olarak, Rasch'a yapacağımız pazarlama yatırımları ile ithal duvar kağıdı pazarına sektörde benzeri olmayan, siparişin alınmasından lojistik hizmetlerine kadar tüm süreçleri mühendislik yaklaşımıyla tasarlanmış, altyapısıyla öncü bir bakış açısı kazandıracağız.“ açıklamasını yaptı.

Bunu takiben davetlilere Rasch'ın tarihi, ürünleri ve koleksiyonlarının tanıtımı gerçekleştirildi. 1960'larda Salvador Dali'nin Rasch için tasarladığı "Cervantes" duvar kağıdının davetlilere basılmış olarak gösterilmesi büyük beğeni yarattı. Koleksiyonların tanıtımı bölümünde, Rasch'ın tüm dünyaya ilk defa Ocak 2010'da, Almanya'da düzenlenecek olan Heimtextile Fuar'ında tanıtacağı en yeni koleksiyonları da davetlilere tanıtıldı. Bu en yeni koleksiyonların arasında, dünyaca ünlü tasarımcı Barbara Becker'ın Rasch için özel olarak tasarladığı ve adını tasarımcısının adı ve soyadından alan B.B. koleksiyonu davetlilerin yoğun ilgisiyle karşılandı. Elegan parlaklık efektleri, özel desenleri, modernliğin şıklıkla birleştirildiği bu çok özel koleksiyon tüm dünyadan önce, Hanna Brand Management'ın davetlileri ile buluşturuldu. Koleksiyon tanıtımları ile tamamlanan ilk oturumun ardından verilen kahve arasında, konuklar lezzetli ikramlar eşliğinde B.B. koleksiyonu ve tüm diğer yeni koleksiyonların da kartelalarını da inceleme fırsatı buldular.

Etkinliğin ikinci oturumunda, HannaHome İş Ortaklık Programı ve Partner Club tanıtımı gerçekleştirildi.  Sunumda, HannaHome'un Partner Club'a üye olacak iş ortaklarına sunacağı destekler ve avantajlar davetlilere detaylarıyla anlatıldı. Satış organizasyon yapısından fiyat politikasına, stok ve lojistik hizmetlerinden reklam ve proje desteğine, eğitim ve servis desteğine kadar tüm detaylarıyla altyapısı kurulmuş ve sektörde benzer bir uygulaması olmayan bu yeni bayilik programı, iş dünyasının önemli isimlerinin de aralarında bulunduğu katılımcıların yoğun ilgi ve büyük beğenisiyle karşılandı.

İkinci oturumun ardından, Point Hotel'in boğaz manzaralı kokteyl salonunda hem keyifli sohbetler gerçekleştirildi, hem de davetlilerin merak ettikleri sorular cevaplandı. Kokteyl alanında, HannaHome Partner Club'a üye olmak için davetliler Partner Club Üyelik Başvuru formlarını doldurdular. Projeksiyon ile ekrana üyelik başvuru talebinde bulunan iş ortağı adaylarının sayısı anında yansıtıldı ve etkinlik sonunda bu rakamın yüksekliği, HannaHome Partner Club üyeliğine gösterilen yoğun ilginin kanıtı oldu.

Hanna Brand Management, ilk lansman etkinliğinin ardından ilerleyen günlerde hedef kitlesini farklı organizasyonlarda buluşturmaya devam edeceğinin de müjdesini verdi