22 / 12 / 2024

Renault'un çıkardığı son modelden rekor! İşte tercih nedeni

Renault'un çıkardığı son modelden rekor! İşte tercih nedeni

Otomotiv devi Renault'un son çıkardığı o model, markaya satış rekoru yaşatıyor. Şirket talepleri koştur koştur yetiştirmeye çalışırken, aracın özellikleri de merak ediliyor. İşte, Renault'un rakiplerini geride bırakan o modelini özel kılan ayrıntılar...



Elektrikli otomotiv sektörünün öncüleri arasında yer alan Renault, son zamanlarda yeni modelleriyle dikkat çekmekte. Hem Türkiye'de hem de dünyada satış rekorları kıran Renault, Megane modelinin elektrikli versiyonunu piyasaya sürdü.

Özellikle ülkemizde modele olan yoğunluk dikkat çekerken, araçlar stoğa geldiği gibi tükeniyor. İşte, Renault'un Megane E-Tech modelinin detayları...

İLK GÜNDEN STOKLAR TÜKENDİ!
Temmuz ayında Renault Megane E-Tech modelinin Türkiye'de satışa çıkacağı duyurulmuş ve model 1 Ağustos tarihinde 250 adetlik stokla ön siparişe açılmıştı. Araca gösterilen ilgi o kadar yoğun oldu ki stoklar aynı gün içinde tükendi.

8 Ağustos tarihinde yeniden stok yenileyen şirket yine 250 adet aracı satışa sundu ve ikinci stoğun da yine aynı gün içinde tükendiği belirtildi.

İlk olarak fiyatıyla ön plana çıkan araç; 160 kW ve altı motor gücüne sahip otomobiller düşük ÖTV sınıfında yer aldığı için Iconic paketi 1 milyon 599 bin TL, Techno ise 1 milyon 499 bin TL'den satışa çıkıyor.

0'dan 100 km/saat hızı 7,4 saniye içinde yapmasını sağlayan 160 kW motor gücü ile 300 Nm torka ek olarak 400 dakika içinde yüzde 80 şarja ulaşan ve 450 km menzil sunan bataryası da aracı farklı kılan özellikler içinde yer alıyor.

RENAULT MEGANE E-TECH ÖZELLİKLERİ
Fiyat

Iconic: 1 milyon 599 bin TL (opsiyon hariç)

Techno: 1 milyon 499 bin TL (opsiyon hariç)

Maksimum Menzil: 450 km

Elektrik Motor Gücü: 160 kW (220 bg)

Tork: 00 Nm

Hızlanma (0’dan 100 km/s’ye): 7,4 saniye

Batarya Kapasitesi: 60 kWh

Şarj Süresi: 42 dakikada yüzde 80 şarj

Bagaj Hacmi: 440 litre

Platform: Özel üretilmiş CMF-EV platformu

Menzil Artırıcı Fren Sistemi: Dört seviyeli rejeneratif fren sistemi


Geri Dön