Residence Butik Otel, personeline teşekkür belgesi verdi
Misafir memnuniyeti anlayışıyla 2009 yılından beri İzmir'de hizmet veren Residence Butik Otel, başarılı personelini teşekkür belgesiyle ödüllendirdi
Mayıs 2009 yılında İzmir'de misafir memnuniyeti odaklı hizmet anlayışı ile açılan Residence Butik Otel, personeline bu özverili çalışmaları nedeniyle teşekkür etti. Otel yetkilileri düzenledikleri kokteylde başarılı personeli teşekkür belgesi vererek ödüllendirdi.
Kokteylde bir konuşma yapan Residence Butik Otel Genel Müdürü Esen Doğan, hizmet sektöründe misafir memnuniyetinin personelden geçtiğini belirterek, bunun bilincinde bir yönetim anlayışıyla her zaman çalışanlar ile iç içe olduklarını vurguladı.
KALİTELİ HİZMET
Doğan, personeli başarılı çalışmaları nedeniyle ödüllendirirek motivasyonu artırdıklarını kaydetti. Başarıyı yüksek hizmet kalitesi ve misafir memnuniyeti odaklı çalışan ekibi ile yakaladıklarına işaret eden Doğan, 'çalışanlarımızı sürekli eğitimler ile geliştirmeye çalışıyoruz. Ayrıca motivasyon çalışmaları ile de kendilerini geliştirmelerine fırsat sağlayan, çalışanlarını 'misafir memnuniyeti' konusunda motive eden bir anlayışı benimsiyoruz. Bu şekilde sektörümüzün gelişmesine de ivme kazandırdığımıza inanıyoruz' diye konuştu.
YeniAsır