Sektörel

Ritim İstanbul lansmanı için başlatılan Twitter kampanyasının kazananları belli oldu!

Dumankaya İnşaat'ın Ritim İstanbul lansmanı için hayata geçirdiği Twitter kampanyasının kazananları belli oldu

 

Gayrimenkul sektörünün önde gelen kuruluşlarından Dumankaya İnşaat, her geçen gün sosyal medya çalışmalarına hız kazandırıyor. Dumankaya, geçtiğimiz hafta lansmanını yaptığı Maltepe’deki Ritim İstanbul projesinin bütünleşik lansman etkinlikleri kapsamında Twitter’da bir kampanya düzenledi. #benimiçinistanbul hashtag’i ile İstanbul’da yaşamak ile ilgili duygularını Twitter üzerinden paylaşan katılımcılar arasından seçilen 3 mesaj sahibine Kültür Hizmetleri sponsoru olduğu Doç. Dr Murat Aslan’ın “İstanbul’un Antik Çağ Tarihi” adlı kitabı hediye edildi.    27 Nisan–07 Mayıs 2012 tarihleri arasında düzenlenen kampanyada Dumankaya jürisi tarafından seçilen tweet’ler ve kazananlar ise şöyle:    1. Süreyya Ayaz / #benimicinistanbul Haydarpaşa tren garından şaşkın bakışlarla yeni bir Masal'a adım atmaktır. Ve oyun başlar.. 2. Elif Emre / #benimicinistanbul mutluyken hiç terketmek istemediğim bir sevgili, mutsuzken yüzünü görmek istemediğim bir düşman gibi. Huysuz ama sempatik.. 3. İlkem /  #benimicinistanbul Martıları, sokakları, renkleri ve bitmez çelişkileriyle ne sevmekten vazgeçebildiğim ne de kök salıp yerleşebildiğim şehir..   Teknolojiyi yakından takip ederek son gelişmeleri bünyesine katan Dumankaya, müşterileri ve diğer tüm sosyal paydaşları ile iletişimde olduğu mecraları her geçen gün daha efektif kullanıyor. Facebook, Twitter, Youtube, Pinterest , Vimeo, Flickr ve LinkedIN’deki varlığını aktif bir şekilde sürdüren Dumankaya, eğlenceli sosyal medya kampanyaları ile bu iletişimi daha güçlü hale getirirken yenilikçi uygulamalarını daha da geliştirmeyi hedefliyor.