Rodi, 145. mağazasını Manisa Akhisar'da açtı
Yeniden yapılanma kapsamında Rodi Mood adını aldıktan sonra hitap ettiği kitleyi genişleten Rodi, büyümesini sürdürüyor
145. mağazasını Manisa'nın Akhisar ilçesinde açan hazır giyim şirketi, 2010 yılı sonuna kadar 175 mağazaya ulaşmayı hedefliyor. Jean markası olmaktan çıkan firma, kadın, erkek ve çocuk giyim ürünlerine ağırlık vererek aile mağazası haline geldi. Marka bilinirliğinde LC Waikiki, Nike ve Adidas'ın ardından 4. sıraya yükselen Rodi Mood, bu yıl cirosunu yüzde 75 artırarak 300 milyon liraya çıkarmayı hedefliyor. 2012 hedefi ise 500 milyon lira ciro. Rodi Mood Yönetim Kurulu Başkanı Fetin Kazancı, ürün çeşidini sürekli artırdıklarını belirterek, "Her segmente hitap edeceğiz.'' dedi. Kazancı, 2011'den sonra yurtdışına mağaza açmayı planladıklarını açıkladı. 350 metrekareyle Akhisar'ın en büyük hazır giyim mağazası olan Rodi Mood'un açılışına Akhisar Kaymakamı Mustafa Çek, Belediye Başkan Vekili Hüseyin Eryüksel, firma sahipleri Fetin, Çetin ve Fatih Kazancı ile çok sayıda davetli katıldı.
Zaman