Royal Group, Uluslararası Gayrimenkul Ödülleri'nden 2 ödülle döndü!
Royal Group, Dünya İnşaat Oscarları olarak kabul edilen Inernational Property Awards’da (Uluslararası Gayrimenkul Ödülleri) birçok dünya devini geride bırakarak ülkesine iki ödülle döndü.
Marka ve değer yaratan Royal Group, başarının anahtarını; her aşaması önceden planlanarak oluşturulan stratejik bir yol haritası ve bu yolda size eşlik edecek güçlü bir ekibin varlığı olarak tanımlıyor.
Royal Group, imza attığı işlerle inşaat sektöründe farklı bir noktada konumlanıyor. Royal Group, çevresinde yükselen birçok projeden kolayca sıyrılıyor.Bu anlamda Dünya İnşaat Oscarları olarak kabul edilen Inernational Property Awards’da (Uluslararası Gayrimenkul Ödülleri) birçok dünya devini geride bırakarak ülkesine iki ödülle birden dönen Royal Group, uluslararası arenadaki başarısını da ortaya koymuş oldu.
Royal Group, Royal Garden Kartal projesi 'Proje Değerleme Performansı’ kategorisinde ödüle layık görüldü. Royal Group, böylece marka yönetimi ve satış ekibi olarak Avrupa'nın en iyisi seçilmiş oldu. Bununla birlikte Sky Blue İstanbul ise 'Avrupa’nın En İyi Çok Katlı Projesi' olarak birinciliği göğüsledi.
Royal Group Marka Yöneticisi ve Satış Direktörü Mehmet Başaran "Öncelikle Inernational Property Awards gibi prestijli bir ödül töreninde kazanan olmak gurur verici. Biz arkamızdaki güçlü ekibimizle birlikte hem Sky Blue İstanbul hem de Royal Garden Kartal projelerinin marka değerinin büyümesinde, doğru strateji ve yüksek performanslı satışla dört yıldır önemli başarılara imza attık" dedi .
Başaran sözlerine şöyle devam etti "Aldığımız ödüller dahil olmak üzere gördüğümüz ilgi ve alakanın arkasında dört ayaklı bir sistem mevcut. Bu sistemin ilk ayağını art direktör, ikinci ayağını ajans, üçüncü ayağını halkla ilişkiler çalışmaları, dördüncü ayağını ise satış ekibi oluşturuyor. Bu sistemin doğru bir ekip ile profesyonel olarak yürütülmesi, Royal Group markasının kazandığı değerle hedeflenen noktaya ulaşmasını sağlıyor"
Royal Group Marka Yöneticisi ve Satış Direktörü Mehmet Başaran, bir marka yaratmanın ve bunu sürdürülebilir kılmanın ancak disiplinli ve uyum içinde çalışan bir ekiple mümkün olduğunu ifade etti.
Başaran "Markanın değer kazanması, tıpkı bir müzik eserinin bestelendikten sonra sahnede bütün enstrümanlar tarafından başarı ile seslendirilmesi gibidir. Güzel bir eserin değeri ancak tüm nota ve melodilerin bir ahenk içerisinde sahnelenmesiyle mümkündür. Bu durum bizim işimiz için de geçerli. Projenin her detayı ve proje ile ilgili atılan her adım bu ahenge uyum sağlamalıdır" dedi.