Sektörel

Saint-Gobain Weber 35. Yapı Fuarı’nda çözümlerini interaktif ortamda paylaştı!

Saint-Gobain Weber 35’incisi gerçekleştirilen Uluslararası Yapı Fuarı’nda sunduğu yenilikçi çözüm ve servis önerilerini bu yıl da dokunmatik ekranlardan interaktif olarak paylaştı

 

Dünyanın lider endüstriyel harç üreticilerinden Saint-Gobain Weber, 2 – 6 Mayıs tarihleri arasında 35’incisi gerçekleştirilen Uluslararası Yapı Fuarı’na katıldı. Sektörün nabzını tutan gelişmeleri ve zengin ürün portföyünü yine yenilikçi bir yaklaşım ile sunan Weber’in standı, fuar boyunca yapı profesyonellerinin buluşma noktası haline geldi.    Dokunmatik ekranlar ile interaktif bilgilendirme Saint-Gobain Weber, yapı dünyasına sunduğu yenilikçi çözümlerini bu yıl da dokunmatik ekran kiosklardan, dev bir görüntü ekranına taşıyarak paylaştı. Dokunmatik ekranlar, üç boyutlu ürün modellemeleri, grafik animasyonlar, uygulama videoları ve teknik bilgi sayfalarından oluşan zengin içerikleri ile beğeni topladı. Bu sayede ziyaretçiler, dış cepheler için farklı konut modelleri üzerinde diledikleri tekstür ve renk seçeneklerinin nasıl durduğunu görerek, beğendikleri alternatifleri birbirleriyle kıyaslayabilme imkanı buldular. Seramik uygulamalarında ise banyo, mutfak gibi zeminlerin 3D modellemeleri üzerinden farklı seramik renkleri ile derz dolgu renklerini seçip eşleştirebildiler. Su yalıtımı ve ısı yalıtım uygulamaları içinde çeşitli grafik animasyon ve modellemelerin yanı sıra doyurucu teknik bilgiler sunan interaktif uygulama nihai kullanıcılar kadar yapı profesyonellerinin de ilgisini çekiyor.   Sektörün gelişimine katkıda bulunuyoruz Geliştirdikleri yenilikçi yaklaşımların temelinde uluslararası Ar-Ge deneyimiyle köklü yerel bilgilerin bileşiminin yattığını belirten Saint-Gobain Weber Genel Direktörü Levent Gökçe; “Ekonomik anlamda büyük başarılara imza atan Türk ekonomisinde emlak ve inşaat sektörleri, lokomotif sektörler olma özelliğini korumaya devam ediyor. Hükümetin açıkladığı yeni teşvik paketi ile iller bazındaki inşaat yatırımlarına da büyük destek geliyor. Bu gelişme inşaat malzemeleri pazarını da olumlu yönde etkiliyor. Türkiye Yapı Fuarı’nda yeni ürün ve hizmetlerin sektöre tanıtımında önemli rol oynuyor.  Saint-Gobain Weber olarak sektörümüz adına yenilikçi bir bakış izliyoruz. Pazara yenilikçi çözümler sunarak Türkiye’de sektörün gelişimine katkıda bulunuyoruz. Weber, Türkiye’de marka olan birçok inşaat projesinin teknik ihtiyacını karşılayan yenilikçi ve eksiksiz çözümler sunması ile tercih ediliyor. Bu alanda yüklendiğimiz sorumluluğu en iyi şekilde yerine getirmeye devam edeceğiz.” dedi.    Yenilikçi ürünler geliştirmenin yanı sıra, çevresel bir sorumluluk da taşıdıklarını belirten Levent Gökçe; “Çevreye karşı duyarlı olmak bizim için sadece insan sağlığını ve çevreyi gözeterek ürettiğimiz ürünlerden ibaret değil. Biz hammaddelerimizden başlayarak nakliyeye kadar tüm süreçlerimizde bu duyarlılıkla hareket ediyoruz. Tüm dünya genelinde uygulanan Saint-Gobain kurallarımız gereği, bu konuda sadece yasal yükümlülüklerimizi yerine getirmekle kalmıyor, aynı zamanda yasal olarak bizden beklenenin de fazlasını yapıyoruz.” dedi.   Weber farklı alanlardaki tüm ihtiyaçlara cevap veriyor Saint-Gobain Weber, dünyanın dört bir yanında seramik uygulamalarından dış cephe uygulamalarına, ısı ve su yalıtımından teknik uygulamalara ve zemin sistemlerine kadar hem profesyonellere hem de nihai kullanıcılara yönelik sayısız ürün ve hizmet sunuyor. 2011 yılında yüzde 10 oranındaki sektörel büyümeye, yeni inşaatlar ve renovasyonlar için sunduğu yenilikçi çözümleri ile katkıda bulunan Saint-Gobain Weber, 5 Fabrikası, 8 Bölge Müdürlüğü, 600’ü aşkın Bayi ve güçlü satış ekibi ile ihtiyaçlara cevap veriyor.