AVM

Sanko Park AVM'nin 3+1 ev çekilişini Barış Yalçın kazandı!

Alışverişin ve eğlencenin vazgeçilmez adresi Sanko Park Alışveriş Merkezi'nin (AVM), EdecanGroup işbirliği ile 100 TL ve üzeri alışveriş yapan tüketicilere yönelik düzenlediği 3-1-1 ev çekilişini Barış Yalçın kazandı...

Alışverişin ve eğlencenin vazgeçilmez adresi Sanko Park Alışveriş Merkezi'nin (AVM), EdecanGroup işbirliği ile 100 TL ve üzeri alışveriş yapan tüketicilere yönelik düzenlediği 3-1-1 ev çekilişini Barış Yalçın kazandı. 


Sanko Park AVM Müdürü Niyazi Büyükaksu,Özlem Yıldız ve Geveze'nin sunumu ile gerçekleştirilen çekilişte, 3 + 1 dairenin yanı sıra, toplam 750 şanslı ziyaretçinin de cep telefonu, tablet, yazıcı ve çeşitli hediye sahibi olduğunu söyledi. 


Yaptığı kampanyalar ve etkinliklerle her zaman tüketicinin yanında yer alan Sanko Park'ın, Gaziantep'te ev kampanyası düzenleyen ilk AVM olduğuna dikkati çeken Büyükaksu, ev talihlisinin yeni evli olmasının kendilerini ayrıca mutlu ettiğine vurgu yaptı. 

Büyükaksu, EdecanGroup işbirliği ile 100 TL ve üzeri alışveriş yapan Sanko Park Kart üyelerine, 3+1 sitede 150 metrekare ev kazanma şansı veren kampanyaya 18 Şubat-11 Ağustos döneminde alışveriş yapanların katılabildiğini anımsattı. 


SANKO PARK Kent merkezinde, 127 bin metrekare inşaat alanı ve 55 bin 488 metrekare kiralanabilir alana sahip olan Sanko Park'ın marka karmasında H&M, YKM, Fabrika, Netvvork, Paşabahçe, Mudo, Beymen, Beymen Club, W Collection, Big Chefs, Marks&Spencer, Svvarovski, LCW, Teknosa, D&R, Tvvist, Toyzz Shop, Migros, ipekyol, DeFacto, Mango, Koton, flo, Stefanel ve dominos pizza gibi markaların yanı sıra, Sanko Sanat Galerisi yer alıyor. 

Aylık 1 milyona yakın ziyaretçiye sahip olan ve kiralamada yüzde 97 doluluk oranı ile hizmet veren Sanko Park, zengin marka karmasıyla markalara ve kaliteyi arayan tüketicilere ferah bir ortamda ortak buluşma alanı sunuyor. 


SANKO PARK KART Sanko Park Alışveriş Merkezi bünyesinde oluşturulan "Sanko Park Kart" sistemi, Sanko Park Kart sahibi olan üyelerine, sisteme dahil mağaza, kiosk, stand ya da diğer program ortaklarının hizmet tanıtımları, genel ve özel kampanya, promosyon, tanıtım, puan kazanma/ harcama, hediye çeki verilmesi, indirim ve düzenlenen aktivitelere katılma gibi avantajlar sağlamak amacıyla oluşturulan tüketici memnuniyeti odaklı programdır. 


EDECAN GROUP EdacanGroup, uzmanlık alanı olan inşaat sektöründe çağdaş projelere imza atıyor. Bugüne kadar 5 bin konutu teslim eden EdecanGroup, 4 bin konutun da yapımını sürdürüyor. 

Projelerinde çevre faktörünü ödünsüz olarak dikkate alan, EdecanGroup, dürüst ve titiz çalışma prensipleri ile yatırımcılarının talepleri doğrultusunda "uygun olanın en iyisini" gerçekleştirmeyi amaç edinmiştir. 


Gaziantep Gap