Sektörel

Scania inşaat araçları serisini büyütecek!

Doğuş Otomotiv Scania Genel Müdürü Eksin, "Yeni Scania İnşaat Araçları serisi hem inşaat sektöründeki müşterilerimize hem de ülke ekonomisine katkı sağlayacak" dedi.

Doğuş Otomotiv Scania Genel Müdürü İlhami Eksin, daima Scania müşterilerinin verimlilik ve karlılığını artırmak için ürün ve hizmetlerini geliştirmeyi, kullanıcılann tüm ihtiyaçlarına cevap vermeyi hedeflediklerini belirterek, "Yeni Scania İnşaat Araçları serisi hem inşaat sektöründe faaliyet gösteren müşterilerimize hem de ülke ekonomisine katkı sağlayacak" dedi. 




Scania, zorlu arazi koşullarında yüksek performans elde etmek için tasarlanan yeni inşaat araçları ile ürün gamını genişletti. 17.5 mm güçlü şasisi, yeni Opticruise-otomatik şanzıman seçeneği, "Off-Road Performans" modu ve düşük hızda dahi üstün fren performansı sağlayan yeni Scania Retarder opsiyonu ile öne çıkıyor. 



P ve G kabin seçeneklerinden oluşan yeni Scania inşaat araçları, arazi şartlarına uygun, darbeye dayanıklı ön panjur ve tampon tasarımının yanı sıra üstyapı montajını kolaylaştıran özellikleri ile bakım ve onarıma ihtiyaç duymadan uzun süre çalışabilmesi için geliştirildi. 



'Hedefimiz yüzde 10 pazar payı'

 2015 yılı ağır ticari araç pazannı değerlendirirken, ilk çeyrekte bir önceki yıla göre toplam pazarda yüzde 80'e varan artış yaşandığını vurgulayan Eksin sözlerini şöyle sürdürdü: "Bu beklentilerin üzerinde bir artış. Scania olarak yılın ilk çeyreğinde toplam pazardaki büyümenin çok üstünde bir performans göstererek toplam pazarın 3 katı üzerinde bir artışla 741 adetlik satış gerçekleştirdik. Bu sayede pazar payımızı 4 puandan fazla artırdık. 2015 sonunda toplam pazarda yüzde 20'ye yakın bir büyüme yaşanmasını bekliyoruz. Bu da 35 bin-40 bin aralığına denk gelir. Bizim hedefimiz ise 3 bin 500- 4 bin aralığında satış ile yüzde 10 pazar payı elde etmek." Avrupa'da birçok ağır destten geçirilen yeni Scania inşaat serisinde, SCR sistemine sahip 9,13 ve 16 litrelik motor yelpazesinde, 250 beygir gücünden Scania'nın en güçlü motoru olan 730 beygir gücüne kadar, Euro 5 normlarına sahip geniş bir yelpaze sunuluyor. Yeni Retarder'da frenleme torku 3.500 Nm'den 4.100 Nm'ye çıkartılarak düşük hızlarda frenleme performansı bir önceki versiyona kıyasla daha da iyileştirildi. 



Hürses