Ekonomi

Seçim sürecinde dijital reklamlar için harcanan tutar adeta dudak uçuklattı!

14 Mayıs’ta yapılan seçim kapsamında dijital reklam için toplamda ne kadar para harcandığı belli oldu. Meta ve Google’ın açıkladığı verilere göre, seçim sürecinde yaklaşık 150 milyon TL’nin üzerinde dijital reklam harcaması yapıldığı görüldü. Reklam harcamalarının önemli bir bölümünün Instagram ve Facebook üzerinden yapıldığını belirten Kaplan, Youtube reklamcılığının siyasi dijital reklam harcamalarından yaklaşık yüzde 29 oranında bir pay aldığını aktardı

Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, 14 Mayıs’ta yapılan seçim sürecinde reklam harcamalarına ilişkin konuştu. Reklam harcamalarının önemli bir bölümünün Instagram ve Facebook üzerinden yapıldığını belirten Kaplan, Youtube reklamcılığının siyasi dijital reklam harcamalarından yaklaşık yüzde 29 oranında bir pay aldığını aktardı.

paraanaliz.com'un haberine göre, kalabalık bir topluluğa doğrudan ulaşma, içerik yönetimi, analiz ve ölçümleme özellikleri sebebiyle tercih edilen dijital pazarlama stratejileri, 2023 yılı seçim sürecinde parti ve liderlerin adeta gözdesi oldu.

 Başkan Tüfekçi'den korkutan açıklama: 'Et fiyatları hafta sonu 250 TL'yi görecek!'

Araç fiyatlarına yılbaşından bu yana tam bu kadar zam geldi! Bu zam oranı resmen dudak uçuklattı!

Asgari ücret temmuz zammında yeni oran belli oldu! Yeni maaşlar tek tek hesaplandı!