Genel

Seha Yapı sosyal medyada Türkiye 3’üncüsü oldu!

Seha Yapı, ulusal birçok inşaat markasını geride bırakarak sosyal medyadaki hızlı yükselişini sürdürüyor. Seha Yapı, Boomsonar’ın Ağustos 2017 raporunda, Türkiye çapında Facebook'ta en iyi performans gösteren üçüncü inşaat şirketi olarak gösterildi.

Seha Yapı, sosyal medya ölçümleme ve bağımsız araştırma platformu Boomsonar’ın yayınladığı Ağustos 2017 raporuna göre, "Facebook'ta en iyi performans gösteren inşaat markaları" sıralamasında 3. sırada yer aldı.


Dünya genelinde hizmet veren İsviçre merkezli Boomsonar’ın yayınladığı son rapora göre, Seha Yapı, "Facebook'ta en iyi performans gösteren inşaat markaları" sıralamasında; birçok ulusal markayı geride bırakarak 3. sıraya yerleşti.


Boomsonar yaptığı araştırmada; hayran sayısının güç kaybetmeden artışını, paylaşılan içeriklerin kalitesini, yayınlanma sıklığını, marka hakkında konuşanlar ve markanın hedef kitlesi ile sayfa üzerindeki iletişimini ölçümleme kriterleri olarak değerlendiriyor.


Seha Yapı Genel Müdürü İskender Uslu bu başarı ile alakalı şu değerlendirmelerde bulundu; “Toplumumuzun mobil ve online olduğu bu dijital dönemde paylaşım ve iletişim sınırı olmadan özgür ve farklılaşan tartışma zemini yaratan sosyal medya, marka ve kurum konumlandırması açısından da oldukça önemli, markaların dijital iletişim yönetimine kafa yorarken bunu göz ardı etmemesi lazım.


Seha Yapı’nın sosyal medya yönetimi en başından beri çift yönlü iletişimin getirdiği etkileşimin gücü göz ardı edilmeksizin profesyonelce ve her daim aktif bir şekilde yönetiliyor. Öncelikle doğru hedef kitlenin bizi takip etmesini ve etkileşime geçmesini sağlıyoruz, yönetime doğru başladığınızda tüm veriler doğru ve güvenilir bir şekilde sizlere ulaşmaya başlıyor. Biz de bu kapsamda bir sosyal medya yönetimi yapıyoruz ve uzun bir süredir Boomsonar’ın yapmış olduğu araştırmada ulusal birçok inşaat şirketini geride bırakarak listede kendimize yer buluyoruz. Bu hızlı yükselişimizin neticesinde son olarak Ağustos ayında da inşaat şirketleri arasında üçüncü sıraya yerleştik.”


Müşterimiz aynı zamanda bizim danışmanımız!

Sosyal medyanın müşteri ilişkileri açısından çok değerli bir mecra olduğunun altını çizen İskender Uslu: “Sosyal medyada; markanızın hedef kitleyi ilgilendiren tüm üretimlerini, etkinliklerini, haberlerini paylaşabiliyorsunuz, takipçileriniz bu içeriklere 7/24 yanıt verebiliyor, çoğu zaman size buradan daha hızlı ulaşabileceğini düşünüyor, tam da bu aşamada sayfanıza gelen tüm mesajları görebiliyor olmalısınız, gecikmeden cevap vermeli, etkileşiminizi kesmemelisiniz. Ekiplerimiz Sosyal Medya üzerinden gelen talep ve önerileri ayrıntılı bir şekilde değerlendiriyor, bu verilerden; üretim kalitesi, satış, teslim, teslim sonrası hizmet başlıklarında önemli yol haritaları çıkarabiliyorlar, böylece hizmet ve üretim kalitesini geliştiriyoruz, anlayacağınız müşterilerimizden bir nevi danışmanlık hizmeti almış oluyoruz” dedi.


Erişilebilir olun!

Uslu sözlerine şöyle devam etti; “Markanızın Sosyal Medyada başarı yakalamasını istiyorsanız erişilebilir olmalısınız, içeriklerinizle potansiyel ve mevcut müşterilerinizin hayatına değer katmalısınız böylece dikkat çekerek paylaşılıyor ve beğeniliyor olursunuz, belirlediğiniz iletişim stratejinin dışına asla çıkmamalısınız.”