Seramiksan, yeni vitrifiye ürünlerini tanıttı!
Üretiminin yüzde 90'ını robotlarla gerçekleştiren vitrifiye tesisini devreye alan Seramiksan bu yıl yüzde 20 oranında büyümeyi hedefliyor. Seramiksan, yeni vitrifiye ürünleriyle banyolarda seramik ve vitrifiyeyi buluşturdu. ..
Üretiminin yüzde 90'ını robotlarla gerçekleştiren vitrifiye tesisini devreye alan Seramiksan bu yıl yüzde 20 oranında büyümeyi hedefliyor.
Seramik sektörünün önemli oyuncularından Seramiksan, yeni vitrifiye ürünleriyle banyolarda seramik ve vitrifiyeyi buluşturdu. Seramiksan Satış Pazarlama Grup Başkan Yardımcısı M. Süreyya Çağlar, seramik sektörünün ilk üç firması arasında yer alan markanın nanoteknoloji ile üretim yaptığını vurguladı.
Çağlar, "Markayı tamamlamak için böyle bir üretime ihtiyaç vardı. Seramik için gelen müşterinin mutlaka vitrifiye ihtiyacı da oluyor. Bundan yola çıkarak söz konusu yatırımı gerçekleştirme kararı aldık. 3 yıl ön araştırma yaptık. Dünyanın farklı bölgelerindeki yatırımları inceledik. Fabrikamızı en son teknolojiye uygun biçimde kurduk. Türkiye'deki fabrikalardan 15-20 yıl ileride olan bir fabrika. Üretim yüzde 90 robotlarla yapılıyor" diye konuştu. Çağlar şu bilgileri verdi: "Bu bize büyük bir avantaj sağlıyor. Klozet kapaklarımızı da kendimiz üretiyoruz.
Kapaklarımız yavaş kapanan kapaklardan.
Bütün kaplama kromdan olan ürünümüzde paslanma ya da yeşerme olmuyor. Ürünlerimiz mikrop barındırmıyor, leke tutmuyor." 42 ülkeye ihracat 2009 yılında 28 milyon metrekarelik üretim kapasitesine ulaştıklarını anlatan Çağlar, firmalarının üretiminin yüzde 30'unu 42 ülkeye ihraç ettiğini belirtti.
Çağlar, "Seramiksan, ihracat yapan, hem projelerde hem de yapı market ve mağazalarda satılan bir marka. İhracat yaptığımız isimler arasında başta İsrail, Azerbaycan, Gürcistan, Kanada ve İngiltere gibi ülkeler yer alıyor. Büyük toptancılar, perakendeciler, yapı market zincirleri ve yurtdışında projeler yürüten inşaat şirketlerinden oluşan yurtdışı müşteri portföyü ile geniş bir pazara hizmet veren şirketimiz, farklı teknik nitelikteki ürünlerinin çokluğu, ebat, renk ve desen çeşitleri ile Amerika'dan Avrupa'ya, Afrika'dan Asya'ya ve Arap ülkelerine kadar farklı beğenileri olan pazarların taleplerini karşılayabiliyor" diye konuştu.
Yüzde 20 büyüme hedefi Çağlar, "Bu yılı, 2012 senesine oranla yüzde 20 büyüme ile geride bırakacağız" dedi. Marka dönüşüm süreçlerine de değinen Çağlar, bu sürecin 2009'da başladığını belirterek, "Uluslararası rekabetin sürdüğü sektörde, öncelikle logo ve amblemini yenileyen firmamız, yeni kurumsal kimliği ile global devlerle yarışacak düzeyde" diye konuştu.
Sosyal sorumluluk projelerine de değinen Çağlar, bu kapsamda "Seramiksan Spor Kulübü Bayan Voleybol Takımı"nı kurduklarını anımsattı. Çağlar," 2011 yılında bölgesel amatör ligde mücadeleye başladık. Seramiksan Spor Kulübü ilk yılında Bayanlar Voleybol 3. Ligi'ne yükseltmeyi başardı. Şu an 2.ligde. Altyapıdan 5 kızımız Milli Takıma seçildi. Şu an altyapıda 150-160 sporcumuz var. Hedefimiz Turgutlu'yu bir voleybol ilçesi yapmak. Bayan voleybolda Turgutlu'yu bir marka haline getirmek istiyoruz" diye konuştu.
Gülsüm Erdem/ Dünya Gazetesi