Sektörel

SESTEK’in çözümleriyle, Teknosa müşteri memnuniyetini artırıyor!

SESTEK, ses teknolojileriyle zenginleştirilmiş “ Müşteri Hizmetleri Otomasyon Çözümleri ” ile, kurumların müşteri memnuniyetini artırıyor, maliyetleri minimuma indiriyor. SESTEK’in çözümleri ile, TeknoSA müşteri memnuniyetini artırıyor.

Müşteri memnuniyeti konusunda titiz bir yaklaşıma sahip TeknoSA, çağrı merkezi aracılığıyla sunduğu hizmetlerin otomatize edilmesi için, SESTEK Müşteri Hizmetleri Otomasyon Çözümleri’nden faydalanıyor. SESTEK Sesli Duyuru Sistemi’yle başlayan işbirliği, Konuşma Tanıma (Speech Recognition) ve Konuşma Sentezi (Text-to-Speech) teknolojilerinin TeknoSA çağrı merkezinde konumlandırılmasıyla devam ediyor. SESTEK Sesli Duyuru Sistemi sayesinde, müşteri temsilcilerinin kapasitesinin çok üzerinde arama, kolayca ve minimum maliyetle gerçekleştiriliyor.

 

SESTEK Sesli Duyuru Sistemi, belirtilen telefon numaralarına, belirtilen saat aralığında ulaşarak önceden kaydedilmiş mesajı dinletiyor ve konuşma tanıma ve konuşma sentezi teknolojileri sayesinde istenirse müşteri ile karşılıklı diyalog yaratıyor. TeknoSA tarafından, çağrı merkezini arayarak müşteri hizmetlerinden yararlanmış olan müşterilerin memnuniyetlerini ölçmek amacıyla kullanılan SESTEK Sesli Duyuru Sistemi, hazırlanan anketi dış aramayla ulaştığı müşterilere iletiyor. Müşterilerin anket sorularına verdikleri cevaplar otomatik olarak Konuşma Tanıma teknolojisiyle alınırken; Konuşma Sentezi teknolojisinden ise aranan müşterilere isimleriyle seslenmek ve verdikleri cevapları teyit etmek için faydalanılıyor.  SESTEK Sesli Duyuru Sistemiyle günde 1000, ayda 30.000 TeknoSA müşterisi aranıyor.

 

TeknoSA müşterileri, çağrı merkezi aracılığıyla gerçekleştirilen Turuncu Kart puan sorgulama, mağaza adres sorgulama ve ürün stok bilgisi sorgulama gibi işlemlerini Konuşma Tanıma ve Konuşma Sentezi teknolojileri sayesinde müşteri temsilcisine ihtiyaç duymadan  kolaylıkla gerçekleştirebiliyor. Turuncu Kart’larında biriken puanları sorgulamak isteyen TeknoSA müşterileri çağrı merkezini aradıklarında, isim soyisim gibi bilgileri Konuşma Tanıma teknolojisi ile alınıyor ve kartlarındaki puan miktarı Konuşma Sentezi teknolojisi ile seslendiriliyor.  Müşteriler bir ürünün ilgilendikleri TeknoSA şubesinde stoğu olup olmadığını öğrenmek için aradıklarında da aynı teknolojilerle işlem gerçekleştiriyorlar. İlgili ürünün kodunu tuşlayarak sisteme giren müşteriler, ürünü sorgulatmak istedikleri il ve ilçeyi ise tuşlamak yerine  konuşarak sisteme iletiyorlar. Sistem, ilgili ilçede bulunan TeknoSA şubesindeki ürün stok bilgisini Konuşma Sentezi teknolojisi ile seslendirerek müşterilere iletiyor.