Setur 2014'ün tek süper marka turizm acentası oldu!
Superbrands’in dünyada 88 ülkede gerçekleştirdiği, Türkiye’de 2005 yılından bu yana organize ettiği “Türkiye’nin Süpermarkaları 2014”de bu sene 134 firma yer aldı...
Superbrands’in dünyada 88 ülkede gerçekleştirdiği, Türkiye’de 2005 yılından bu yana organize ettiği “Türkiye’nin Süpermarkaları 2014”de bu sene 134 firma yer aldı. Divan Otel Elmadağ‘da sonuçları açıklanan araştırmada Setur, turizm acentesi kategorisinde tek turizm firması seçilerek kalitesini dünya çapında kanıtlamış oldu. Setur olarak yeniden bu ünvana layık görüldükleri için çok mutlu olduklarını belirten Setur Pazarlama ve Kurumsal İletişim Müdürü Selen SÖZER; “Superbrands bizim de yıllardır takibimizde olan ve çok değer verdiğimiz bir araştırma. Setur olarak bu sene yeniden ‘süpermarka’ların içinde tek turizm firması olarak yer almamız gurur verici. Bu başarı yaptığımız işleri daha da ileriye taşıyacaktır. Bize bu unvanı layık gören herkese en içten teşekkürlerimizi iletiyoruz” dedi.
Tüketicilerin Arzuladıkları Markalar; Superbrands
Süpermarkalar, 2014 Türkiye Seçici Kurulu oylaması ve Nielsen’ın saha araştırması sonucunda belirleniyor. Süpermarkalar Türkiye’de 2 yılda bir seçiliyor. Bu sene marka-markalaşma ile ilişkili iş dünyası ve sivil toplum kuruluşları başkanlarından 2014 Seçici Kurulu’nda yer alan isimler; İDA Yönetim Kurulu Başkanı Ali Cem İlhan, TÜRSAB Başkanı Başaran Ulusoy, KİD Yönetim Kurulu Başkanı Bengi Vargül, EGD Başkanı Celal Toprak, TÜHİD Başkanı Fügen Toksü, TOBB Başkanı Hakan Güldağ, BMD, Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Doğan, AMPD Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Tevfik Nane, TTYD Başkanı Murat Ersoy, ASD Başkanı Sadettin Korkut, TGC Başkan Vekili Vahap Munyar oldu.
“Süpermarka” tüketicilerin bilinçli veya bilinçaltı arzuladıkları, tanıdıkları ve bir ücret ödeyerek sahip olmak istedikleri duygusal ve/veya fiziksel avantajları diğerlerine göre çok daha yüksek oranda sunan markadır. Bu markaların seçiminde şirketin teknolojisi, yatırımları, iş gücü kalitesi, yaratıcılığı, markalaşmaya yaptığı yatırımlar, marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkısı, çevre duyarlılığı, etik değerlere uyması ve vergi sıralamasındaki yeri büyük önem taşıyor.