Şikayetler peş peşe gelince Amazon'dan yeni adım!
Müzik ve video akışını kargo teslimatıyla birleştiren Amazon Prime, kullanıcılardan gelen yüzlerce şikayet üzerine tek tıkla iptal özelliğini devreye soktu. Avrupa Tüketici Örgütü (BEUC), Norveç Tüketici Konseyi ve Transatlantik Tüketici Diyaloğu, şikayetlerini geçen yıl Nisan ayında AB yöneticisine iletti
ABD'li çevrimiçi perakende devi Amazon firması , tüketici gruplarından gelen şikayetlerin ardından, kullanıcıların hızlı sevkiyat kulübü Prime'a aboneliklerini yalnızca iki tıklamayla iptal etmelerini kolaylaştırdı. Avrupa Tüketici Örgütü (BEUC), Norveç Tüketici Konseyi ve Transatlantik Tüketici Diyaloğu, şikayetlerini geçen yıl Nisan ayında AB yöneticisine iletti.
Kullanıcıların Amazon Prime aboneliğinden çıkmak için karmaşık gezinme menüleri, çarpık ifadeler ve kafa karıştırıcı seçimler gibi sayısız engelden geçmesi gerektiğini söylediler. Komisyon, şirketin artık kullanıcıların belirgin ve net bir 'iptal düğmesi' aracılığıyla iki tıklamayla Amazon Prime aboneliğinden çıkmalarına izin vereceğini söyledi
Değişiklikler, tüm AB web siteleri ve masaüstü cihazlar, cep telefonları ve tabletler için hemen geçerli olacak şekilde geçerli olacak. Adalet Komiseri Didier Reynders yaptığı açıklamada, "Tüketiciler, platformlardan herhangi bir baskı olmadan haklarını kullanabilmeli. Bir şey açık: manipülatif tasarım veya 'karanlık desenler' yasaklanmalı."
Amazon ise konuyla ilgili şunları söyledi:
"Tasarım gereği, müşterilerin Prime üyeliklerine hem kaydolmalarını hem de üyeliklerini iptal etmelerini açık ve basit hale getiriyoruz. Müşterilerle yapıcı diyalogun ardından burada yaptığımız gibi, sürekli olarak geri bildirimleri dinliyor ve müşteri deneyimini iyileştirmenin yollarını arıyoruz"
https://emlakkulisi.com/googledan-flas-hamle-90-milyon/712111