Sektörel

Silk Cashmere, 2 milyon dolarlık yatırımla yenilendi!

Silk & Cashmere, 2 milyon dolarlık yatırımla yenilendi.Yenilenme ile 5 yılda 3 kat büyüme hedefleniyor. Rönesans adı verilen yapılanmanın mimarı ise Ayşen Zamanpur’un oğlu...

Ayşen Zamanpur’un 22 yıl önce kurduğu, bugün 26 ülkede 200 noktada satış yapar hale gelen Silk&Cashmere, 2 milyon dolarlık bir yatırımla yenilendi. Louis Vuitton, Gucci gibi dünya markalarının danışmanlarıyla çalışan Silk&Cashmere’de bu yenilenmenin 5 yılda 3 kat büyümeye temel olması hedefleniyor. Bir diğer hedef ise dünyanın en sevilen kaşmir markası olmak. 

 

İnternetten şaşırtan satış

 

Logosundan müşteri ilişkilerine kadar 500 günlük bir ‘rönesans’ döneminden geçen markaya Ayşen Zamanpur’un oğlu Ferhat Zamanpur imzasını attı. Los Angelas’ta University of Southern California İşletme ve Pazarlama bölümlerinde okuyan Ferhat Zamanpur, okul bitince ABD’de bir sağlık şirketinde çalıştıktan sonra Türkiye’ye döndü ve şirkette çeşitli pozisyonlarda görev yaptı. Ardından genel müdür yardımcısı olarak işleri devraldı. Rönesans adını verdikleri yeniden yapılanmayla köklerine sahip çıktıklarını ancak daha genç ve yeni kitlelere ulaşmayı hedeflediklerini söyleyen Ayşen Zamanpur, “Oğlum ve ekibi ilk adımı internette attı. Kısa sürede 3 haneli büyüme rakamlarına ulaştılar. Bu bizim için moral ve motivasyon oldu.  Şu anda 26 ülkede 200 noktada ürünlerimiz satılıyor. Toplam 49 mağazamızla hizmet veriyoruz. Dünyanın pekçok seçkin showroom’larında kapsül koleksiyonlarımız var. Bu yeniden yapılanma ile 5 yılda 3 kat büyüme hedefliyoruz” dedi.   Oğlunun yenilenmedeki rolüne de değinen Zamanpur, şöyle konuştu: “Bu süreç o kadar içime sindi ki yıllardır hep ikinci neslin gelip değişimi başlatmasını beklemiş gibi hissettim. Oğlum Ferhat geldi, işi çok sevdi ve sahiplendi. Eğer işe elinin ucuyla girseydi ve 22 yıllık geçmişi bir kalemde silecek radikal kararlarla ilerleseydi kesinlikle karşı dururdum. Ama her aşamasını anlatarak, ikna ederek dünyadan örnekler göstererek ilerledi. Kararlarını bizimle tartıştı, yönlendirmemiz olursa dikkate aldı. Onun için bu değişim içime çok siniyor.”

 

Tanıtımı sürpriz Holywood yıldızı yapacak

 

 

FERHAT Zamanpur, yeniden yapılanma ile hedeflerinin gençlere ulaşmak olduğunu söyledi. Zamanpur, şöyle konuştu: “Markamızın değerlerinden müşteri iletişimine kadar 360 derecelik bir yeniden yapılanma oldu. Evrensel ve yalın stile odaklandık. 22 yıldır bizi kalpten destekleyen müşterilerimizin yanına gençleri de dahil etmek istiyoruz. Gençlerin hoşlanacağı koleksiyonlar hazırlıyoruz. Şimdilik adını açıklayamayacağımız 30 yaşın altında, çok popüler bir Holywood yıldızı ile tanıtım yapacağız.” 


Vatan