Silverline Ankastre, Danimarka’da en hızlı büyüyen marka oldu!
Silverline Ankastre, Danimarka’da en hızlı büyüyen marka oldu ve yüzde 12 paya ulaştı. Şirket, ülkede ankastre pazarında 4’üncü sıraya yükselirken 3 yıl içinde de 2’nci olmayı hedefliyor
Turquality Destek Programı’yla 5 yılda 100 ülkeye ihracat yapma hedefi koyan Silverline, bugün dünya genelinde 3 bin 100 noktada tüketiciyle buluşuyor. Kendi markasıyla 35 ülkede satış faaliyetlerini sürdüren şirketin ABD., Hindistan, Avustralya, Arjantin, İrlanda, İspanya, Ekvator, Bahreyn, Fas, Fransa, Kolombiya, İtalya, Moritanya, Nijerya, Norveç, Yeni Zelanda, Tayland, Tayvan, Ürdün, İngiltere gibi ülkelere ihracat yapıyor. Silverline’ın Danimarka, Almanya, Fas, Irak, Azerbaycan, Gürcistan gibi ülkelerde de showroomları bulunuyor.
Danimarka’da yüzde 12 pazar payına sahip olan Silverline, teknolojisi, üretim alt yapısı ve marka yatırımlarıyla dünya markaları ile yarışıyor. Danimarka’yı yakın coğrafya için de lojistik bir üs olarak konumlandıran Silverline, 2006’dan bu yana markasıyla faaliyet gösterdiği ülkede ankastre pazarında 4’üncü sıraye yerleşti. Hedefi 3 yıl içerisinde 2’inci sıraya yükselmek ve mağaza sayısını artırmak.
Geçen yıl 220 milyon TL ciro yapan ve pazarda yüzde 13 payla üçüncü sırada olan Silverline’ın bir hedefi de 30 olan mağaza sayısını 2016 yılı sonuna kadar 70’e ulaştırmak. Silverline Ankastre CEO’su Mustafa Laçin, şu değerlendirmeyi yaptı: “Ülkemizde olduğu gibi global pazarda da ankastre büyüme trendinde. Silverline olarak bu trendi iyi gözlemliyor, üretimden yapılanmaya her pazar için farklı stratejiler geliştirerek, girdiğimiz ülkelere özel planlamalar ile güçlü konumlandırmalar yapıyoruz. Fırsatları iyi değerlendirerek istikrarlı bir büyüme gerçekleştiriyoruz. Özellikle Turquality süreci ile dünya markası olma projeksiyonumuzu genişlettik. Türk malının kalitesini dünyanın dört bir yanında tüketiciye gösteriyoruz.”
Vatan